Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I går besøgte jeg Selena i Vejle, en rigtig køn og rigtig lille thaipige.

I denne omgang skulle jeg bare have massage, bad om at blive æltet hårdt igennem, og jeg skal love for at jeg fik blødgjort.

Min ryg fik den hårde omgang den trængte til, og selvom hun er lille kan hun virkelig lægge kræfter i, hvilket hun gjorde både med hænder, albuer og fødder.

Det var både hårdt og dejligt og hun kan virkelig sit kram.

Hun snakker lidt og er både sjov og hyggelig at bruge tid sammen med, så jeg kommer i hvert fald igen.

Der blev lagt op til lidt mere, og jeg vil gerne, for hun er virkelig lækker, det var bare ryggen der var i fokus i går.

https://annoncelight.dk/showad/261708

Skrevet
momo skrev, for 47 minutter siden:

I denne omgang skulle jeg bare have massage, bad om at blive æltet hårdt igennem, og jeg skal love for at jeg fik blødgjort.

Min ryg fik den hårde omgang den trængte til, og selvom hun er lille kan hun virkelig lægge kræfter i, hvilket hun gjorde både med hænder, albuer og fødder.

Hun snakker lidt og er både sjov og hyggelig at bruge tid sammen med, så jeg kommer i hvert fald igen.

Der blev lagt op til lidt mere, og jeg vil gerne, for hun er virkelig lækker, det var bare ryggen der var i fokus i går.

Hvor er hun at træffe i Vejle?

Skrevet
momo skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor hedder overskriften NIT i Vejle

Skrevet
exostar skrev, for 14 minutter siden:

Hvorfor hedder overskriften NIT i Vejle

NIT er navnet på butikken. Den har skiftet navn fra Heng Heng :)

F

Skrevet
  • Author

Dealmaker spørg dem...

De er næppe de eneste der har det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.