Hop til indhold
Guest Pmikelsen

Sandra Sommer i Ans

Recommended Posts

Gæst

Nu er der skrevet en del om Sandra Sommer på dette site det sidste halve år - mest positive anmeldelser, så nu skulle hun prøves.

Fandt hende i et OK lækkert sommerhus temmeligt langt ude på Lars T...... mark. Blev lukket ind i en lille gang og direkte ind i et værelse, hvor det sjove skulle foregå. 1000 kr. for en halv time.

Sandra er er en sød og ret køn blondine og meget smilende og (højt) snakkende - det sidste både før under og efter sexen. Man føler sig klart velkommen, men noget af intimiteten går fløjten, når snakken ligepludselig starter op på fuldt gear mit i sexen.

Hun tungekysser som lovet i annoncen, men ikke på den blide dybe måde - nærmere den lidt hårde og aggressive tunge. Alder og billeder lover nogenlunde op til virkeligheden - højde og vægt OK (hun er en slank pige) - alderen vel omkring de 30 (ikke over). God røv og pæne ben, men som nogen har skrevet er brysterne til den kedelige side (ser ud som hun har fået et barn eller to, hvilket også kan ses på maveskindet) og nærmere en A eller B skål og ikke C som annonceret.

På en 10-skala:

Stedet 9 (pænt, nyere hus - meget diskret)

Ansigt: 9

Krop: 7 (bryster trækker ned - ok røv)

Sexen: 7 (for meget snak og lidt manglende indlevelse)

Generelt: 8 (sød pige, snak både før og efter)

Chance for at jeg kommer igen: 6-7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af Sandra for 3. gang tidligere på ugen :)

Enig i, at hun er køn, venlig og har en god røv. Jeg synes dog, at hun leverer en langt bedre sexoplevelse end du beskriver. Du har ret i, at hendes bryster ikke er så store, men de er til gengæld naturlige og dejlig bløde.

Jeg oplever hendes "snak" som noget positivt. Hun er udadvendt og venlig og man føler sig velkommen. Snakken er ikke bare "snak" - men "samtale", hvor hun virker meget ærlig, oprigtig og lyttende. Hun kan klart huske, hvad vi har talt om ved tidligere besøg - det giver mig en følelse af, at det ikke bare er tom snak.

Jeg betalte for en halv time - fik reelt vel 30 minutters "snak" og 30 minutters rigtig god sex - det fås ikke bedre for 1.000 kr. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...