Hop til indhold
Sidespringeren

NY KONKURRENCE!!!

Recommended Posts

Efter dette forums hastige og fortjente vokseværk, bl.a. pga. udskrivning af dejlige og frække konkurrencer her på sitet om hele og halve timer hos Nikita, Malou Magic og nu sidst Privat-diskret.dk pigerne, vil jeg da gerne supplere med offentliggørelse af endnu en spændende og fræk konkurrence:

Denne gang bestående i en forrygende 1. præmie bestående af intet mindre end:

EN HEL NAT MED UNDERTEGNEDE!!! - OG DET GANSKE GRATIS!!! :o:shock::D:mrgreen:

I dette tilfælde er konkurrencen dog forbeholdt deltagelse af en her på sitet i konkurrencesammenhæng hidtil fuldstændig overset og marginaliseret gruppe, nemlig de LYSERØDE = GUDINDERNE!!! :P

Jeg synes kort sagt, at eroguide.dk indtil dato har diskrimineret en hastigt voksende gruppe trofaste brugere på det groveste, og at det er på høje tide, at også I piger får muligheden for at vinde et ordentligt dyt i bamsen, nå!!! 8-)

Foruden sex på de fleste vesteuropæiske sprog og næsten uhæmmet udnyttelse af min stadigt stramme og spændstige drengekrop (dog med visse forbehold: ingen decideret hård S/M, og SKAL vi absolut lege numselege, blir' det med DIN numse! ;) ), så er også lån af helt ny og ubrugt tandbørste, carmen curlers, morgenkåbe og tøfler, retten til at nappe en lur ind imellem, samt morgenmad (continental breakfast) OG farvelkys inkluderet i 1. præmien....

Konkurrencevilkårene er meget lig Malou Magic's tidligere:

Jeg kunne godt tænke mig en lækker og catchy tilføjelse til mit nuværende eroguide-nick, "Sidespringeren", naturligvis helst HELT unikt og en absolut ørehænger!

De sikkert rigtigt mange kreative forslag indtastes blot her i debatten, jeg gennemlæser og vurderer løbende de indkomne forslag, og udtrækker (mindst) TO månedlige vindere, der naturligvis modtager deres flotte 1. præmie, så snart dette overhovedet er praktisk muligt. Konkurrencen afvikles løbende over en ikke nærmere bestemt årrække.. (læs: Så længe potensen hos konkurrenceudbyder rækker!) :D:D;):D

Så er der vist blot tilbage at ønske alle jer spændte, forventningsfulde, eksalterede, overgearede, kommende, konkurrencedeltagere HELD & LYKKE!!!

Må den bedste gudinde vinde....! :P:):lol::D;)

Vh. Sidespringeren "S????????"

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol: :lol::lol: ha, ha, ha.

Ja, undskyld, jeg er ved at kvæles i grin. For hvad siger din kone til det?

Aliaset "Sidespringeren" antyder jo, at din aktivitet herinde er af grissebassemæssig natur – ja, gammelt ord siger jo, at tyv tror jo, at hvermand stjæler :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...