Hop til indhold
Maxi

Puttgarden til Lübeck

Recommended Posts

Nej, ikke konkret.

Jeg faldt for et par år siden tilfældigt over noget interessant nær banegården i Lübeck. Jeg husker ikke detaljerne, for det var før, jeg begyndte min "karriere".

Men det skulle undre mig, om ikke HH Lübeck skulle kunne opvise gode ting – hvis du ikke kun holder dig til landevejsstrækningen Putt./HH Lüb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur i Lübeck tidligere på året. Jeg nåede ikke at besøge nogle steder men havde kig på flere interessante klinikker omkring banegården, bl a Sadowastrasse 9, Adlerstrasse 35C

Så er der et par natklubber/klubbordeller med piger: Lotta´s Privathaus på Bei Gasanstalt 10 med vist 6-7 piger og på Haus Cleopatra, Fackenburger Allee 46.

For en mere stylish natklub "med gæsteværelser" er der Club-Hotel Nightclub" på Lindenstrasse 14 inde i hansestaden. Selv her er prisen for en time kun 160 EUR... medmindre du vil have boblebad, så ryger den op på 210 euro. Stadig billigt i forhold til DK.

God tur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...