Hop til indhold

Puttgarden til Lübeck

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der kender og anbefale steder i området fra Puttgarden til Lübeck?

Skrevet

Nej, ikke konkret.

Jeg faldt for et par år siden tilfældigt over noget interessant nær banegården i Lübeck. Jeg husker ikke detaljerne, for det var før, jeg begyndte min "karriere".

Men det skulle undre mig, om ikke HH Lübeck skulle kunne opvise gode ting – hvis du ikke kun holder dig til landevejsstrækningen Putt./HH Lüb.

Skrevet

Jeg var en tur i Lübeck tidligere på året. Jeg nåede ikke at besøge nogle steder men havde kig på flere interessante klinikker omkring banegården, bl a Sadowastrasse 9, Adlerstrasse 35C

Så er der et par natklubber/klubbordeller med piger: Lotta´s Privathaus på Bei Gasanstalt 10 med vist 6-7 piger og på Haus Cleopatra, Fackenburger Allee 46.

For en mere stylish natklub "med gæsteværelser" er der Club-Hotel Nightclub" på Lindenstrasse 14 inde i hansestaden. Selv her er prisen for en time kun 160 EUR... medmindre du vil have boblebad, så ryger den op på 210 euro. Stadig billigt i forhold til DK.

God tur ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.