Maxi 0 Skrevet 6. December, 2012 Er der nogle der kender og anbefale steder i området fra Puttgarden til Lübeck? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. December, 2012 Nej, ikke konkret. Jeg faldt for et par år siden tilfældigt over noget interessant nær banegården i Lübeck. Jeg husker ikke detaljerne, for det var før, jeg begyndte min "karriere". Men det skulle undre mig, om ikke HH Lübeck skulle kunne opvise gode ting – hvis du ikke kun holder dig til landevejsstrækningen Putt./HH Lüb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fortyone 34 Skrevet 6. December, 2012 Jeg var en tur i Lübeck tidligere på året. Jeg nåede ikke at besøge nogle steder men havde kig på flere interessante klinikker omkring banegården, bl a Sadowastrasse 9, Adlerstrasse 35C Så er der et par natklubber/klubbordeller med piger: Lotta´s Privathaus på Bei Gasanstalt 10 med vist 6-7 piger og på Haus Cleopatra, Fackenburger Allee 46. For en mere stylish natklub "med gæsteværelser" er der Club-Hotel Nightclub" på Lindenstrasse 14 inde i hansestaden. Selv her er prisen for en time kun 160 EUR... medmindre du vil have boblebad, så ryger den op på 210 euro. Stadig billigt i forhold til DK. God tur ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg