Hop til indhold
rene70

Frk. Lystig Thy --- hun er et besøg værd-- super

Recommended Posts

Link:      https://annoncelight.dk/showad/273395

Jeg har besøgt hende idag-  en lang køretur på 1,5 time , men absolut køreturen værd. jeg kører gerne efter en god DANSK PIGE , som forstår service og hvad det vil sige at tilfreds-stille mænd uden stjerne-nykker. hun er en stor pige , som er det jeg foretrækker og hun lever fuldt op til forventningerne.  alle pengene værd = 1500 for en time.  og som et ekstra plus kan hun blive tændt selv -fantastisk .

så gutter -er i til store piger ,så splid ikke tiden... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Frk Lystig i Thy.

En dejlig oplevelse - fornemmer virkelig st hun nyder hvad hun tilbyder. Hun er en stor pige, men stadig dejlig og fast. Hun har nogle skønne store bryster, hvis man er til det.

Vi startede med dejlige dybe kys og gik videre til dejlig oral sex hvor hun først tog sig kærlig af mig. Var nødtil at stoppe hende for ikke at komme for hurtigt. Hun har en tungepiercing som hun brugte frækt. Herefter smagte jeg på hende og fornemmede at der skete noget - tror hun nød det.

Afsluttede i en god doggy, hvor det var ok at lege med hendes numse. Både med et par faste klap på balderne og en pirrende finger...

En dejlig oplevelse i Thy, som kommer til at gentage sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Tak for anmeldelsen. 

Har snakket med hende om et besøg først i juni. Har 2 timer til hende, så dejligt at læse anmeldelse inden. 

Hun snakkede noget om, hun gerne vil afholde gb hos hende snart., dog uden dato endnu, men det kommer vel. 

Krydser fingre for det er når jeg kan :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...