Hop til indhold
Guest aloha

Oslo???

Recommended Posts

Guest aloha

Hej

nogen som kender et norsk site a la dette, AL eller EG ? Eller nogen der har erfaringer de vil dele fra Oslo?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige haft fornøjelsen af 

https://www.angelsmassage.eu/

Lækker massage af en smuk pige og to handjobs med i prisen. Lækker oplevelse i en diskret, lækker lejlighed centralt i Oslo. Kan varmt anbefales. 

En pendant til Eroguide i Norge finder du på 

https://www.noresk.com/forum/

Husk at det så vidt jeg ved ikke er lovligt at være sexkøber i Norge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FookMiFookYu skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige haft fornøjelsen af 

https://www.angelsmassage.eu/

Lækker massage af en smuk pige og to handjobs med i prisen. Lækker oplevelse i en diskret, lækker lejlighed centralt i Oslo. Kan varmt anbefales. 

En pendant til Eroguide i Norge finder du på 

https://www.noresk.com/forum/

Husk at det så vidt jeg ved ikke er lovligt at være sexkøber i Norge...

Det er vist forbudt både at købe og sælge sex i Norge ( som nordmænd )

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 7.5.2019 at 18:54:

Det er vist forbudt både at købe og sælge sex i Norge ( som nordmænd )

 

Salg er tilladt; alfonseri (meget vid definition) er forbudt; køb straffes med NOK 27.000 i bøder, evt fængsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
aloha skrev, den 7.5.2019 at 15:40:

Hej

nogen som kender et norsk site a la dette, AL eller EG ? Eller nogen der har erfaringer de vil dele fra Oslo?

Hvis du kigger op i øverste hjørne her på siden, ser du et norsk flag. Prøv at trykke på det. Det er rigtigt, at kunderne er blevet kriminaliseret for nogle år siden, men der er i hvert fald en del thaiklinikker i Oslo. Den første støder du på i Skippergatan, når du forladet DFDS-båden. Selv har jeg for et par år siden fået en tys-tys håndtrold i bydelen Majorstuen oppe bag slottet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 7.5.2019 at 18:54:

Det er vist forbudt både at købe og sælge sex i Norge ( som nordmænd )

 

Det gør det bare endnu mere interessant og spændende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 14.5.2019 at 13:05:

Hvis du kigger op i øverste hjørne her på siden, ser du et norsk flag. Prøv at trykke på det. Det er rigtigt, at kunderne er blevet kriminaliseret for nogle år siden, men der er i hvert fald en del thaiklinikker i Oslo. Den første støder du på i Skippergatan, når du forladet DFDS-båden. Selv har jeg for et par år siden fået en tys-tys håndtrold i bydelen Majorstuen oppe bag slottet.

Jeg kender lidt til Thaimassage i Norge, og generelt er der meget opsyn med disse fra politiets side, ligefrem uanmeldte besøg hvor de checker at loven overholdes.

dette muligvis fordi at der er en del som ikke overholder de stramme Norske love.

Prøv om du kan vente til at du er i Danmark igen, men ellers søg piger andre steder end Thaimassage, der er risikoen menlig stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For øvrigt kan man få megen sjov på deres strippeklubber ;) Jeg fikk en megafransk og slikket en nydelig våt fisse sidst jeg var der...

Ingenting er umuligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke en bekostelig affære..?

Man hører ofte at priserne i Norge er tæt på dobbelt op i forhold til Danmark,således at en almindelig pizza skulle koste 160 Norske kroner,så koster en ung fin norsk Bente vel omkring 2100 Norske kroner for 30 minutter...?:huh:.

Eller er det så slemt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Er det ikke en bekostelig affære..?

Man hører ofte at priserne i Norge er tæt på dobbelt op i forhold til Danmark,således at en almindelig pizza skulle koste 160 Norske kroner,så koster en ung fin norsk Bente vel omkring 2100 Norske kroner for 30 minutter...?:huh:.

Eller er det så slemt?

Aner ikke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gammel tråd, men bliver nødt til at opdatere med ny information.

Besøgte Mary ved Angel`s Massage. Helt igennem fantastisk oplevelse. 90 minutter med body-to-body. Guddommelige bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...