Hop til indhold
Candy Cane

PUSSY PARTY MANDAG D. 13/5 18-20

Recommended Posts

Da vi har fået en del efterspørgsel arrangerer vi endnu engang en hed gangbang på PussyGalores ;)

Temaet er Playboy bunny og her vil du møde de 3 frække bunnypiger Angelina, Mercedes og Candy i bedste Playboy stil!

Vi ved godt det er lidt kort varsel, men satser alligevel på at få fyldt pladserne op, så kom frisk! :wub:

 

Tilmeldelse kan ske på +45 5019 3215 eller [email protected]

Hvis du vil sikre dig en plads kan du komme forbi PG og forudbetale på følgende tidspunkter:

mandag-tirsdag 16-24 eller fredag-lørdag 9-6 :)

Pris: 2500,-

 

Vi glæder os til at tage imod jer!

ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET!

 

Kys og kram <3

Angeline, Mercedes & Candy

 

3514FD2B-4018-4C71-BAEC-E72514C6E35E.thumb.jpeg.bbf8d6be77319394ff6f2bd586383c02.jpeg

Image-2.thumb.png.a861e733968b840094c6be5589abc00c.png

Candy-(58).thumb.jpg.13ad3641462ea135aa3a683bd08165b9.jpg

 

 

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damned, er alvorligt arbejdsramt p.t., kan slet ikke nå de dejlige damer. Kunne ellers have været fedt, det er jo nogle smukke kvinder der øh, stiller op? ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest analpige

I ser for lækre ud tøser....uhmmm.....bliver helt våd i trussen....godt man er bi....hihih

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak för i aften. Vilket party. Att på 6 dagers notis fylde ett party op er kvalitet. Då jeg såg de 3 pigernes navn så sa jeg, jeg må bare komme. Det er icke alle ganger jeg tender så meget på alle tre pigerne. Mercedes och Candy har jeg ju treffet mange ganger nu. Två absolute top piger och party queens. Angelina treffede jeg på Candys fantastiske nyt års event. Angelina var så megasjov och söd att jeg gerne er med hende igen och igen. Så med desse tre piger var det given succe. 

Då pigerne starter op i sine bunny outfits var aften redan värd rejsen för mig. Respekt att köre bunny temat i egte stil. Som att vare i en film!:D Vilke outfits!!

Resten er historia. 2 timer hardcore action med tre top piger, som alle tre har sin egen stil. Ett plus till Galores staff denne aften. En av de bedste staff jeg treffet i denne biz i DK. Så jeg behöver ju icke skrive sign me up for the next one. Om jeg er velkommen er jeg der. Period!

Tak till de tre meget läckre, meget sjove pigerne. Tak till top staff och tak till övrige deltager. Ett dansk/svensk team som vanligt på desse events. Jeg kan icke tenke mig en bedre måndag. Katten er på vej hjem och vi ses neste gang! 

Jeg säger bare, AWESOME! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...