Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Havde et besøg hos Joanne for nyligt. Sød smilende pige som kunne finde ud af at massere.

Der var dog ingen pirring eller tilfældige strejf undervejs. Men med det samme at der var vend rundt kom spørgsmålet om mere - igen uden form for pirring forud. 

Der blev foretaget et valg og der var en fin afslutning.

Der blev tilbudt superfransk men det blev gjort klart at det absolut IKKE var med sprøjt i munden. Blot til info for andre, da det ikke var en del af mit valg. 

Gentagelse - det kunne sagtens ske. Men kommer an på om mit næste besøg kommer for tæt på en gammel kendings tilbagekomst, eller om jeg skal have en tur mere med Joanne snart :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fremgår jo ikke om der var bestilt fp, men hvis det var tilfældet er jeg da enig i at teksten ikke er korrekt. 

Jeg vil samtidig nævne at jeg har besøgt piger dette sted, hvor hun ikke ville afslutte i munden. Det er noget varierende ifølge mine oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil være sikker på MEGA dette sted, så skal man spørge når man bestiller. Så er man også fri for at blive skuffet, hvis pigen siger nej, under sexdelen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...