Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen navn på denne piges annonce her hvor hun nævner hun er hot og horny hvilket jeg kan bekræfte hun er efter mit yderst vellykket besøg i går. Men hun er også drop dead gorgeous. Smuk og køn som en gudinde med en naturlig ikke tynd krop som hun ikke havde noget imod at jeg var over hele tide. Flotte store ægte bryster, god fast numse, men det bedste ved det hele var at hun var dejlig i mødekommende under hele mit besøg med masser af lækre kys, kram og ikke mindst sex. Denne pige matcher næste Bambi og ryger direkte ind på anden pladsen over de mest lækre piger jeg har været hos. Ikke at besøge hende er at snyde sig selv.

Lækker kærlig babe 10,  gfe 9,5,  bj 9,5   cof/cif  10.  Gentagelses fare 100 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Wow de øjne der OG hun har en god røv:wub: tak for deleren, hende havde jeg helt sikkert afskrevet som fake. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo
FlyingDick skrev, 1 time siden:

kind of strange that there is still no new visit on her reported yet.

Hvorfor tager du så ikke afsted flyvende pik? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Nu har jeg også været forbi denne ukrainske skønhed. Hun har i mellemtiden skiftet adresse til et højhus på Lyngbyvej. 

Jeg kan kun bekræfte det gyldne indtryk cumonface må have fået. Hun er en ener i mine øjne. Meget smuk, guddommelige krop (her især røven - og jeg er normalt altid patman), meget varm og meget liderlig. Absolut top service fra første til sidste minut. 

Jeg valgte 60 min til 1300, hvor (tunge)kys og to afladninger er inkluderet. Hun tilbyder ikke superfransk, men det gjorde faktisk ikke så meget. Hun kan godt finde ud af at forkæle bollerne. 

Hun er en sand tornado i sengen og jeg havde til tider mine vanskeligheder med at følge med, men der var aldrig sure miner eller optræk til at afkorte seancen. Tværtimod gør hun alt for at please én. 

Sammenlagt vil jeg give både pigen og oplevelsen topkarakter 10/10. Kommer helt sikkert igen. Hun er her en lille uges tid endnu, før hun tager hjem. Hun talte om at vende tilbage i hendes semesterferie i juli. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...