Madame Illona 1484 Skrevet 8. Maj, 2019 nissens skrev, for 2 timer siden: Prøv at hør her. Jeg er sgu ikke enig med dem herinde der slikker fisse og kysser en GP. EN GP har måske samme dag haft 5-15 pikke i munden og slugt deres sperm samme dag. Skulle jeg så stå og kysse hende dybt i halsen? Fuck nej gu ska jeg ej. Samme med fissen. Der har kørt 1000 pikke ud og ind af den og der ser sprøjtet på den, slikket på den, svedt på den osv. Nej tak. Jeg ved sgu ikke hvilke sygdomme hun indeholder. Ja, det er bare onani med en kvinde for mig du. Skal jeg have kysse sex så bliver det med enten konen eller en elskerinde. Nu sluger jeg hverken sperm eller kysser med tungen og Hold nu kæft nogle tanker du har dig om pigerne. Du skulle godt nok skamme dig. Hold kæft du både tænker og taler grimt 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 8. Maj, 2019 nissens skrev, for 2 timer siden: Skal jeg have kysse sex så bliver det med enten konen eller en elskerinde. Det var da rart, at høre at du er til intimitet. Så er du da ikke "helt" tabt. Og heldigvis er der piger der er billige og "bare" ligger hul til. De har nok heller ik noget imod din tilgang. Der skal være plads til alle. Så respekt for din holdning- som dog er noget kold i min optik. Ha du en dejlig dag- mvh Line. Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 8. Maj, 2019 Madame Illona skrev, for 2 minutter siden: Nu sluger jeg hverken sperm eller kysser med tungen og Hold nu kæft nogle tanker du har dig om pigerne. Du skulle godt nok skamme dig. Hold kæft du både tænker og taler grimt Hey du. Jeg er sgu da ligeglad med hvad du mener. Jeg mener noget andet end dig og lad vær med at spiller dommer over andres mening. Det klæder dig sgu ikke. Så stop med at blive stødt over mine meninger. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 8. Maj, 2019 Slemme Line skrev, for 2 minutter siden: Det var da rart, at høre at du er til intimitet. Så er du da ikke "helt" tabt. Og heldigvis er der piger der er billige og "bare" ligger hul til. De har nok heller ik noget imod din tilgang. Der skal være plads til alle. Så respekt for din holdning- som dog er noget kold i min optik. Ha du en dejlig dag- mvh Line. HAHA...min holdning til købesex er sgu da bare at det er sex. Hold nu kæfgt med at tro det er en kæreste oplevelse. Dem der tror det er sku da mere naive en loven tillader. Der er en grundt te det koster penge ikke? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 8. Maj, 2019 Madame Illona skrev, for 1 minut siden: Klart jeg siger min mening og sandheden er som regel en hård nyser for folk som dig Ja og for dig. Der bliver spurtgt til mening om GP....for mig er det bare sex. Købesex. slut og over. lad nu være med at tro det er romantisk. LOL 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1829 Skrevet 8. Maj, 2019 Madame Illona skrev, for 2 minutter siden: Klart jeg siger min mening og sandheden er som regel en hård nyser for folk som dig Spar dig selv min ven, dine ord er blot "Spildte ord på Balle-Lars", du bærer blot ved til @nissens bål Han tænder jo på sine egne perfide og primitve holdninger til kvinder, der leverer indlevelse og glæde for de fleste mænd. Kh Gløden 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 8. Maj, 2019 nissens skrev, for 1 minut siden: Ja og for dig. Der bliver spurtgt til mening om GP....for mig er det bare sex. Købesex. slut og over. lad nu være med at tro det er romantisk. LOL Du er udenfor min rækkevidde. Hvad ved du om hvad andre mennesker ligger i noget. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 8. Maj, 2019 Slut for mig i denne tråd. Min mening er at købesex kræver man tænker sig om. pigen må ikke være handlet og man skal beskytte sig. De GP der nu forsøger at få os til at tro de nyder det er fulde af løgn. Det tror jeg ikke en skid på. Det er et show mens det står på. Hvis i ikke kan tåle at høre min mening så ignorer mig for fanden. Slut fra mig for det her emne. Til gengæld har jeg haft masser af forhold i den virkelige verden der var ægte og med rigtig sex og rigtige kys osv. Det får man bare ikke hos en GP så stop nu det shit. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 8. Maj, 2019 Gløden skrev, for 2 minutter siden: Spar dig selv min ven, dine ord er blot "Spildte ord på Balle-Lars", du bærer blot ved til @nissens bål Han tænder jo på sine egne perfide og primitve holdninger til kvinder, der leverer indlevelse og glæde for de fleste mænd. Kh Gløden Ja det må siges. Tak 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 8. Maj, 2019 nissens skrev, for 5 minutter siden: HAHA...min holdning til købesex er sgu da bare at det er sex. Hold nu kæfgt med at tro det er en kæreste oplevelse. Dem der tror det er sku da mere naive en loven tillader. Der er en grundt te det koster penge ikke? Okay. Hvis du selv kunne vælge din sexpartner og du samtidig fik betaling for at lege, ville du så ikke gøre det ? Sådan er der faktisk flere gp/sd der opererer i det ganske land. Det er meget sjællent jeg har været sammen med en mand jeg ikke har set billede af og haft en længere dialog med først. Jeg går ud fra det ikke er den type kvinder du frekventerer ? Jeg kan mærke jeg bliver lidt irriteret på dig. Men det er mit problem. Jeg kan li mit job som sygeplejerske- derfor gør jeg det sgu da ikke gratis. Jeg kunne li at være gp med engagement- men derfor gjorde jeg det ikke gratis. Nogle gp'er har måske ik indlevelse, men søde skat det er der altså mange der har. Nok om det. Vi er enige om at være uenige Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 8. Maj, 2019 nissens skrev, for 1 minut siden: Slut for mig i denne tråd. Min mening er at købesex kræver man tænker sig om. pigen må ikke være handlet og man skal beskytte sig. De GP der nu forsøger at få os til at tro de nyder det er fulde af løgn. Det tror jeg ikke en skid på. Det er et show mens det står på. Hvis i ikke kan tåle at høre min mening så ignorer mig for fanden. Slut fra mig for det her emne. Til gengæld har jeg haft masser af forhold i den virkelige verden der var ægte og med rigtig sex og rigtige kys osv. Det får man bare ikke hos en GP så stop nu det shit. Hvorfor er du så herinde hvis du syntes vi er så forlorne falske og fulde af løgn 2 Del dette indlæg Link til indlæg