Hop til indhold
Guest Nemtøs

Betaling - hvorfor det??

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  bliver  mere  og  mere  forundret  over  de  holdninger  som  jeg  møder  i forbindelse med  købesex.

En  gp  som  opnår  nydelse  ved  det  hun  foretager  sig  kan  ikke  forvente  betaling, idet  det  jo  også  er  givende  for  hende?

(Overdrivelse fremmer  forståelsen)

Men  kan  det  virkelig  passe  at  I mænd  hellere  vil  betale  en  gp som  I kan  se/fornemme  at  hun ikke  nyder  det  hun  foretager  sig end at  betale  en  som  opnår  nydelse  ved  det  hun  tilbyder?

Er  det  magten  som  pengene  giver adgang til  et  andet menneske  som  er  frækt  eller?

Gør  mig  lidt  klogere  - tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ren forretning. Jeg forventer ikke pigen nyder det selvom hun siger det. Jeg tænker kun med pikken mens det står på og for mig handler det kun om mig. Det er det jeg har betalt for.

• Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Pigen kan være nok så lækker, men ligger hun død som en sæk kartofler, kan det for mig være ligemeget. 

Det giver for mig en langt bedre oplevelse, hvis jeg kan se pigen også nyder / får noget ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil sætte stor pris på, at pigen nyder det :)

Uanset man betaler for det :P

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nyder det ekstra meget hvis kvinden også ser ud til at nyde det. Har ingen forestilling om at skulle have lavere pris eller blive betalt hvis hun nyder det ekstra meget ;-)

Engang imellem kan jeg alligevel undre mig over annoncer hvor der står: kom og knep mig, jeg er liderlig, har ikke fået sex et halvt år, gør det kun af liderlighed. Pris 2000 for en halv time.

Der hænger tingene ikke sammen og jeg benytter mig af retten til at springe over. Den ret burde flere nok bare tage i brug, i stedet for at argumentere omkring pris og andre ting der ikke lige falder i smag. Der er så mange annoncer og kvinder at vælge imellem at der er nogen for de fleste, så passer setuppet ikke er det bare at lede videre :-)

Rockford

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 47 minutter siden:

Jeg  bliver  mere  og  mere  forundret  over  de  holdninger  som  jeg  møder  i forbindelse med  købesex.

En  gp  som  opnår  nydelse  ved  det  hun  foretager  sig  kan  ikke  forvente  betaling, idet  det  jo  også  er  givende  for  hende?

Men  kan  det  virkelig  passe  at  I mænd  hellere  vil  betale  en  gp som  I kan  se/fornemme  at  hun ikke  nyder  det  hun  foretager  sig end at  betale  en  som  opnår  nydelse  ved  det  hun  tilbyder?

Er  det  magten  som  pengene  giver adgang til  et  andet menneske  som  er  frækt  eller?

Ja, det er da også pokkers, at sex ikke er frit tilgængeligt.
Personligt, er det altafgørende for mig at pigen viser nærvær og gerne nydelse. Hvis hun er fraværende, eller jeg får fornemmelse af det gælder om at blive hurtigt færdig, så er det ganske svært for mig at bevare rejsningen. Det får i hvert fald modsatte effekt, det tager betydeligt længere tid for mig at afslutte. Er hun sød og kærlig og nærværende, tager det vel den halve tid eller mindre. Desværre er mange GP'er fokuseret på at få kunden gjort færdig, så den næste potentielle kunde ikke ringer/går forgæves - uanset om man bestiller ½ eller en hel time.
Så ja, jeg er da ærgerlig over jeg skal betale for sex - men accepterer fuldt ud at det er sådan markedskræfter fungerer. Kvinder kan vel nærmest få alt det sex de vil, uden at betale for det. Simpelthen fordi vi mænd er nogle liderlige handyr. Hvis jeg går fra en GP og hun ikke fik orgasme, så sover jeg ikke dårligere om natten af den grund. Men af den simple årsag at det bliver bedre sex for mig, hvis det også er rart/godt for hende, vil jeg da anstrenge mig for at hun også har det rart under vores samvær. Det er dyrt at besøge en GP, men hvis man ikke vil bruge de penge det koster, så bliv hjemme.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så hvis min arbejdsgiver hører mig sige, at jeg er glad for mit arbejde, så kan han trække mig i løn?? Det er jo for dumt.. 

• Synes godt om 3
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Du misforstår helt og aldeles det at betale for en gp. Man betaler for at få lov til at gå igen og efterfølgende ikke blive kontaktet af gp'en. Med andre ord det er uforpligtetheden i det hele vi betaler for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man betaler ikke en GP for at komme, men for at gå igen. Når det så er sagt så forventer jeg ikke at hun er GFE horny med samtlige 15 mænd hun har på en dag. Men jeg forventer at hendes attitude omkring selve akten er i orden. Hvilket vil sige service inden for de aftalte og betalte rammer uden en død sild/irriteret/jeg keder mig/ det skal bare overstås attitude.

Hvor mange af jer GP'ere ville handle i en tøj- eller taske butik, hvis ekspedienten udviste samme attitude over for jer som flere af jer behandler jeres kunder med? Eller hvad med at i køber 2 bluser og så får i kun den ene?

Service handler også om at kunne give og fastholde opmærksomhed. Man køber ikke en pige eller hendes krop, selv om visse politiske partier gerne vil dreje det over på at det er det der sker. Man betaler for en ydelse, som to voksne mennesker har aftalt et indhold og en tidsramme for.

Redigeret af Sammy
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke pigen giver sig hen og er helt med selv, er det et spildt besøg.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du som prostitueret nyder dit arbejde er da super for dig, det ændrer jo ikke på at du leverer en service til dine kunder som de skal betale for. I forhold til kundernes ansvar for om du nyder det de betaler for, medmindre det drejer sig om tvang/trafficking, så mener jeg ikke det har nogen som helst form for relevans. Du udbyder de services du selv ønsker som prostitueret, du er i dine fulde ret til at afvise kunder eller begrænse dit kundegrundlag, så du bestemmer selv hvem du vil servicerer og hvorledes - din indtjening som prostitueret er afhængig af et tilfreds kundegrundlag, så det er vel op til dig hvor langt du vil gå for at opnå den tilfredshed.

Der er muligvis nogle derude som tænder på at dyrke sex med en kvinde som ikke nyder det, men det er nok de færreste. De fleste af os tænker med pungen og pikken - tilbyder en prostitueret de efterspurgte ydelser til en acceptabel pris og har et udseende der tænder os så slår vi til. Personligt gør jeg mig ingen illusioner om hvorvidt en prostitueret nyder akten eller ej, til de priser jeg betaler forventer jeg udelukkende at hun er afklaret, og leverer en professionel akt både seksuelt og holdningsmæssigt. Omvendt ville jeg ikke tøve et sekund med at afslå et besøg(og en politianmeldelse) hvis jeg havde den mindste mistanke om trafficking/tvang.
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror nu ikke at man 

Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Fordi nogen har lidt svært ved at forstå, at man også skal betale for et besøg hvor begge parter er blevet seksuelt stimuleret, kan man ikke konkludere som citereret.   De mænd forventer nok stadig at kvinden har det fint med det hun gør,  men at nydelsen mere ligger i  glæden ved at servicere og tilfredsstille manden -  Et forventet pleaser-gen 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nemtøs Jeg tror at nogen mand har den holdning, at hvis pigen nyder det må man da skulle have rabat. Hvor imod hvis hun kun gør det for pengenes skyld har hun fortjent det fulde beløb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gaffer skrev, for 6 timer siden:

Du misforstår helt og aldeles det at betale for en gp. Man betaler for at få lov til at gå igen og efterfølgende ikke blive kontaktet af gp'en. Med andre ord det er uforpligtetheden i det hele vi betaler for

Det  er jo  også  et  element  i købesex  - men  nu  handler  det  om  at  jeg  har  fået  kritik  fordi  jeg  skriver  at  jeg  søger  af  lyst  og  ikke  af  nød,  samt  en  forventning  om  at  hvis  det  også  er min  nydelse  hvorfor  så  betale  for  det  jeg  tilbyder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er mange, som laver noget, vi gør af lyst og samtidig får penge for det. Sådan burde nogen flere da have det, i stedet for at lave noget man ikke bryder sig om, også selv om man gør det for penge

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Købesex er vel en ydelse...

Jeg bilder ikke mig selv ind, at når jeg besøger en 20-25 årig fotomodel, at jeg er hendes foretrukne valg at sexe med. Er overbevist om, hvis det ikke var for betalingen, så valgte hun en anden. 

Men selvom, jeg langt fra er hendes førstevalg, håber jeg da, det er ok for hende at være sammen med mig. Gør jeg i hvert fald mit bedste for, hun skal synes. Og så længe hun finder det ok, så er det fint for mig. 

Det hænder da, men ikke så ofte, at jeg vælger en kvinde, hvor vi er mere “jævnbyrdige” men vælger for det meste en Kvinde, hvor der ikke er en kinamands chance, for at være sammen med uden betaling. 

Ja betaling åbner egentlig bare for nogle oplevelser jeg ellers ville gå glip af!! Ikke for at vise magt, undertrykke eller andet i den retning

Redigeret af fede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Det  er jo  også  et  element  i købesex  - men  nu  handler  det  om  at  jeg  har  fået  kritik  fordi  jeg  skriver  at  jeg  søger  af  lyst  og  ikke  af  nød,  samt  en  forventning  om  at  hvis  det  også  er min  nydelse  hvorfor  så  betale  for  det  jeg  tilbyder.  

Det kan jo godt være lidt svært at forholde sig til, når man ikke kan læse i hvilken sammenhæng du har oplevet det.  Er det gæster, eller bare nogle EG brugere ?.  Hvis det er sidst nævnte, kan det måske bare skyldes, at de synes det bliver fremhævet for tit, eller at de måske bare er lidt træt af, at høre alle glædespiger promovere sig selv som nymfomaner.  Jeg ved det ikke, men det er nu stadig mit indtryk, at de fleste gæster rent faktisk nyder oplevelsen mere, specielt hvis de kan mærke at kvinden rent faktisk også får noget ud af det seksuelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Det kan jo godt være lidt svært at forholde sig til, når man ikke kan læse i hvilken sammenhæng du har oplevet det.  Er det gæster, eller bare nogle EG brugere ?.  Hvis det er sidst nævnte, kan det måske bare skyldes, at de synes det bliver fremhævet for tit, eller at de måske bare er lidt træt af, at høre alle glædespiger promovere sig selv som nymfomaner.  Jeg ved det ikke, men det er nu stadig mit indtryk, at de fleste gæster rent faktisk nyder oplevelsen mere, specielt hvis de kan mærke at kvinden rent faktisk også får noget ud af det seksuelt. 

Jeg  får  udslæt  når  jeg  læser  at  der  er  kvinder  som  betegner  sig  selv  som  nymfomaner  - det  er  en  psykiatrisk  lidelse.  Der  er  sku  ingen  normale  mennesker  som  frivilligt ønsker  at  få  et  par  psykiatriske  diagnoser frivilligt  :-)

og  ja  du  har  sikkert  ret  i  at  det  er  et  billigt  salgstræk  at skrive  - jeg  er  ægte  liderlig  eller  noget  i den stil. 

Jeg  har  fået  gode  og  meget  forskellige  input  på  min  nysgerrighed  lige  på  dette  punkt  - skønt  at  kunne  bruge  EG på  den måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
nissens skrev, for 11 timer siden:

Det er ren forretning. Jeg forventer ikke pigen nyder det selvom hun siger det. Jeg tænker kun med pikken mens det står på og for mig handler det kun om mig. Det er det jeg har betalt for.

Kysser du så slet ikke ?

Eller nusser hende ?

Synes du seriøst slet ikke det er rart, hvis gp'en oprigtigt nyder dig ?

Ja. Undskyld mig. Men med den holdning tror jeg altså du taber mange gode oplevelser på gaden....

Lever du dig slet ikke ind i "mødet" eller er det bare "avanceret" onani ?

Din holdning er selvfølgelig helt okay, - men siger du slet ikke til kvinden, at det er den tilgang du har ?

Mvh Line.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forleden spurgte jeg min Thai-lady her i Thailand, hvorfor jeg skulle betale, når hun sagde: "I love You" hvilket hun oprigtigt også gør, nyder det hver gang og servicerer mig på alle måder og vil helst have jeg får min. 2 udløsninger/dag (+ vasker op, vasker mit tøj, laver morgenkaffe, redder seng og fejer gulv, går med ud at spise, høre musik, mm.) - men hun sagde hun både havde hus, bil og en datters uddannelse at betale for - så, der skal en del penge på bordet hver måned.

Egentlig kan man vel sammenligne det med et underholds- eller hustrubidrag - det er bare meget billigere ;-)

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 11 timer siden:

Kysser du så slet ikke ?

Eller nusser hende ?

Synes du seriøst slet ikke det er rart, hvis gp'en oprigtigt nyder dig ?

Ja. Undskyld mig. Men med den holdning tror jeg altså du taber mange gode oplevelser på gaden....

Lever du dig slet ikke ind i "mødet" eller er det bare "avanceret" onani ?

Din holdning er selvfølgelig helt okay, - men siger du slet ikke til kvinden, at det er den tilgang du har ?

Mvh Line.

Prøv at hør her. Jeg er sgu ikke enig med dem herinde der slikker fisse og kysser en GP. EN GP har måske samme dag haft 5-15 pikke i munden og slugt deres sperm samme dag. Skulle jeg så stå og kysse hende dybt i halsen? Fuck nej gu ska jeg ej. Samme med fissen. Der har kørt 1000 pikke ud og ind af den og der ser sprøjtet på den, slikket på den, svedt på den osv. Nej tak. Jeg ved sgu ikke hvilke sygdomme hun indeholder.

Ja, det er bare onani med en kvinde for mig du. 

Skal jeg have kysse sex så bliver det med enten konen eller en elskerinde.

• Haha 1
  • Sørgelig 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
nissens skrev, for 2 minutter siden:

det er bare onani med en kvinde for mig du.

Hvor må du have et fattigt liv og gå glip af en masse ;-)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Hvor må du have et fattigt liv og gå glip af en masse ;-)

Til gengæld får jeg ikke kønssygdomme. Hvis jeg ikke var gift havde jeg også været mere ligeglad og rejst til Thailand og Filipinerne og kneppet igennem som dig. :-o 

Man kan sgu da ikke tillade sig at få en kønssygdom og så smitte konen. 

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
nissens skrev, for 8 minutter siden:

Til gengæld får jeg ikke kønssygdomme. Hvis jeg ikke var gift havde jeg også været mere ligeglad og rejst til Thailand og Filipinerne og kneppet igennem som dig. :-o 

Man kan sgu da ikke tillade sig at få en kønssygdom og så smitte konen. 

Nu er det sjældent oralsex og kys giver kønssygdomme - men kom du herud, ville du opleve at mange af pigerne er oprigtig interesserede i et alm. forhold og faktisk ikke har så mange sexpartnere, som mange går og tror - jo måske nogle af de helt unge og meget eftertragtede piger - men de vil så heller ikke kysse, men vender hoved væk, når der knaldes, så dem gider jeg ikke - hellere en smuk moden thai-pige på 40 - 50 år, der vil kysse hele tiden - og uden at blive opfordret til det.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Nu er det sjældent oralsex og kys giver kønssygdomme - men kom du herud, ville du opleve at mange af pigerne er oprigtig interesserede i et alm. forhold og faktisk ikke har så mange sexpartnere, som mange går og tror - jo måske nogle af de helt unge og meget eftertragtede piger - men de vil så heller ikke kysse, men vender hoved væk, når der knaldes, så dem gider jeg ikke - hellere en smuk moden thai-pige på 40 - 50 år, der vil kysse hele tiden - og uden at blive opfordret til det.

Så knep et par stykker for mig haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...