VeryCurious 245 Skrevet 6. Maj, 2019 Hej, Jeg ville have besøgt Daria, da jeg tidligere har haft en rigtig god oplevelse med hende samme sted. https://annoncelight.dk/showad/269547 Hun havde desværre ikke tid, så jeg tog chancen og besøgte den anden pige på stedet, Amira Ana. https://annoncelight.dk/showad/272044 Og det fortryder jeg ikke! Som Daria er hun rigtig sød og imødekommende, fint engelsk - rigeligt til en god samtale og lidt jokes. Hun er vel 160-170cm høj og utroligt slank. Kønt ansigt - Selfien på annoncen er retvisende. Jeg er i tvivl om de øvrige billeder er hendes egne - jeg synes hendes krop virkede slankere / strammere og måske yngre end på billederne giver indtryk af. Og det bedste er, at selvom hun er virkelig slank, har hun super lækre bryster. Endda helt naturlige bryster - en perfekt lille håndfuld som sidder meget ungt og struttende på hende - Uha en flot pige! Jeg tænker at hun er lige i starten af 20'erne. Selve akten synes jeg var "varm" og nærværende - ikke med den vante professionelle distance - måske lige med undtagelse af føromtalte Daria. Der havde jeg en lignende god oplevelse. Derudover kan jeg tilføje at hun på ingen måde var over perfumeret og var på forkant betænksom omkring hendes meget røde læbestift :). Yes, altså hende kan I roligt besøge. Især hvis I er til den slanke og unge model - og/eller til et varmt og nærværende møde. God aften derude. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 7. Maj, 2019 Hende har jeg besøgt i Esbjerg, også da jeg gik efter et besøg hos Daria som ikke havde tid. Ser ud til de følger hinanden men min oplevelse var også god og din beskrivelse passer meget godt. Dog må man ikke tage hende doggy-style hvis man er over gennemsnittet. Men også en anbefaling fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 884 Skrevet 21. September, 2019 I ugens løb fik jeg også besøgt hende, men Amira kommer en del rundt i Danmark, så jeg mødte hende i Fredericia. Det kan egentlig siges meget kort, for jeg kan bare bekræfte alt det ovenstående: Meget slank pige på cirka 170 cm, ægte billeder allesammen (der er i skrivende stund fem styks på annoncen), sød og servicemindet og glad - og så de bryster. Flotte naturlige ungpigebryster af den bedste slags. Man fristes til at sige, at den slags ikke hænger på træerne. Jeg tog bare 15 minutter og til 500 kroner er det god valuta for pengene. Blow med gummi, men godt og grundigt. Lidt fransk til hende, og derefter sex i forskellige stillinger. Eneste minus var at hun virkede lidt nervøs over kondomet, der nærmest skulle trækkes hele vejen ned over bollerne også - og blive der. Jeg sluttede med hende ovenpå med fuld udsigt og krammen af de fine bryster og så var alle glade. Anbefales, og jeg kunne godt selv finde på at besøge hende til en hurtig tur igen - når lysten til ægte ungpigebryster igen kommer op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bombardier 8 Skrevet 21. September, 2019 Jeg har også besøgt Amira Ana. Hun er rigtig sød. Kan varmt anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 25. September, 2019 Er de Thaier eller hvad er nationaliteten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 245 Skrevet 4. Oktober, 2019 Nej hun er kaukasisk - jeg kan ikke huske det, selvom hun har fortalt det. Jeg tænker Tjekkiet eller Ungarn. Og som ChoosyVery fik mindet mig om, de bryster, de er altså for lækre! Det er sjældent man finder så perfekte bryster! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 884 Skrevet 16. Oktober, 2019 Nå, som jeg skrev herover: Citat jeg kunne godt selv finde på at besøge hende til en hurtig tur igen - når lysten til ægte ungpigebryster igen kommer op. Det gjorde den så i sidste uge! Amira var denne gang på Valhalla, som jeg lige kom forbi - for første gang, i øvrigt. Interessant sted. Og Amira og hendes bryster var helt som de skulle være. Hun kunne godt huske mig fra september, og virkede næsten genert over gensynet det nye sted. Men det må hun vist vænne sig til: Hun må altså få en del tilbagevendende kunder. Sød pige med - som det er sagt nogle gange - skønne bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rocksolid 3490 Skrevet 23. Oktober, 2019 VeryCurious skrev, den 7.5.2019 at 00:31: Hej, Jeg ville have besøgt Daria, da jeg tidligere har haft en rigtig god oplevelse med hende samme sted. https://annoncelight.dk/showad/269547 Hun havde desværre ikke tid, så jeg tog chancen og besøgte den anden pige på stedet, Amira Ana. https://annoncelight.dk/showad/272044 Og det fortryder jeg ikke! Som Daria er hun rigtig sød og imødekommende, fint engelsk - rigeligt til en god samtale og lidt jokes. Hun er vel 160-170cm høj og utroligt slank. Kønt ansigt - Selfien på annoncen er retvisende. Jeg er i tvivl om de øvrige billeder er hendes egne - jeg synes hendes krop virkede slankere / strammere og måske yngre end på billederne giver indtryk af. Og det bedste er, at selvom hun er virkelig slank, har hun super lækre bryster. Endda helt naturlige bryster - en perfekt lille håndfuld som sidder meget ungt og struttende på hende - Uha en flot pige! Jeg tænker at hun er lige i starten af 20'erne. Selve akten synes jeg var "varm" og nærværende - ikke med den vante professionelle distance - måske lige med undtagelse af føromtalte Daria. Der havde jeg en lignende god oplevelse. Derudover kan jeg tilføje at hun på ingen måde var over perfumeret og var på forkant betænksom omkring hendes meget røde læbestift :). Yes, altså hende kan I roligt besøge. Især hvis I er til den slanke og unge model - og/eller til et varmt og nærværende møde. God aften derude. Er sådan set enig i det meste af din beskrivelse af Amira Ana. Jeg havde selv en god oplevelse med hende. Om hun har et kønt ansigt er nok smag og behag. Hun er da ikke grim, og med de bryster hun har må man jo bare fokusere på dem. Jeg besøgte hende i Aarhus, og man skal ikke være for genert for at besøge hende der. Indgangen fra gaden er ud til et rimeligt befærdet område i byen, og jeg fik lov at vente noget tid inden jeg blev lukket ind. Sengen er “indhegnet” af et stofgardin og udenfor rumsterer den anden pige på stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 25. Oktober, 2019 Har besøgt hende og hun er bare ikke noget for mig. Havde aftalt superfransk og det var pludselig ikke muligt. Og følte bare det virkede som om at hun bare ville have det hele overstået og mig ud af døren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg