Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle.

Nyder selv stor glæde af dette forum, for at få inspiration, input, samt måske mest af alt læse gode beretninger om diverse besøg for validering af hvad der er op og ned. Selv søger jeg mest GFE oplevelser, da det i høj grad er derfor jeg opsøger disse møder. Vil prøve at blive bedre til at dele besøg da jeg er sikker på nogle af de samme udfordringer/tanker andre kunne sidde med  :)

Har tidligere anmeldt denne pige, men grundet der er gået lang tid, og en del har ændret sig synes jeg det giver mening med en ny. Både da jeg kan se hun er tilbage nu her, og da jeg selv, når jeg ser på diverse anmeldelser er GP'er, er lidt skeptisk hvis der er tale om en flere år gammel anmeldelse, for meget kan ændre sig. Håber meget det er i orden, ellers må i endelig sige til. Men så til det vigtige :) 

Efter påsken så jeg at Melly igen var på visit i København. Har besøgt hende flere gange i tidernes løb, så var glad for at se hun igen var retur og jeg lige præcis kunne få besøg presset ind mellem ferie, arbejde, aftaler osv. Kommunikationen foregår som altid super nemt og lige til med Melly. Det er via mail, og hun svarer hurtigt. De første gange var jeg lidt nervøs ved denne kommunikation, men det fungere overraskende godt og med god samt hurtig dialog. Jeg bestilte en times besøg, da jeg sætter pris på der er tid også bare til at være uden stress. Melly er en super sød pige, med dejlige kvindelige former. Hun er som hun beskriver det selv, ikke supermodel, men helt klart en sød og pæn pige med dejlige former og præcis det hun siger og beskriver man får. Lidt sådan jeg kunne forestille mig en sød flirt, nabo eller lignende. Hun har de dejligste store naturlige bryster, som er en fornøjelse at lege med ved besøg. Hun er glatbarberet og altid ren og dejlig. Hun har i tiden fået lidt blæk på kroppen, og selvom jeg ikke er den store fan af det, er det ikke noget der er et problem for mig, da omfang forsat ikke er full-body :)  Virker nogle gange som om hun selv er lidt genert og ikke helt glad ved sin krop, og gerne vil dæmpe lyset osv. Det synes jeg er lidt synd og jeg elsker formerne og den måde hun er på, for at der er noget at tage fat i både foran og bagpå, så synd specielt når man kommer retur og derfor 100% ved hvad man går indtil :P

Stedet Melly opholdt sig var i Valby, super centralt mellem Ny Ellebjerg st og Valby st. Det er derudover også nemt at komme til med bil og rigtig gode parkeringsmuligheder, så lokationen er ret optimal at komme til. Det er relativt diskret og nemt at finde, og er bare dørtelefon man kommer ind via uden problemer. Selve lejligheden delte Melly med en veninde, jeg så hende dog ikke. Var stort og behagelig sted og det værelse Melly brugte var også super velegnet til formålet. Specielt sengen er rar/behagelig og er én stor seng så der ikke er hul i midten der kan gøre akten svær. Trods alt et ret vigtigt element i et besøg :) 

For at beskrive selve besøget efter dialog og aftale, ankom jeg til den beskrevet lejlighed. Kommer ind, bliver budt varmt velkommen med kys og kram, og allerede her varme og liderligheden strømmer igennem kroppen. Får herefter tilbudt et bad og noget at drikke. Går efterfølgende ind på værelset og begynder at tage tøjet af. Derefter begynder den helt store GFE oplevelse med en masse kys og kram, hvor, jeg i hvert fald, for alvor kommer i stødet. Noget af det mest dejlige ved besøget er at det virker så utroligt naturligt, ren GFE. Jeg får smidt alt tøjet og hende ligeså, og starter med et dejligt og vådt blow. Der bliver virkelig kælet omkring det med både tunge, læber og fingre. Der er super øjenkontakt og indlevelse i akten og er allerede her tæt ved at sprænge. Det er super legende og ikke mekanisk på nogen måde Efter lidt tid går vi over i en dejlig 69'er. Her kommer, i hvert fald et tegn på, at Melly selv synes om det hun laver, for hun er i hvert fald våd så det næsten drypper. Dejligste syn med hendes glatbarberet mis og dejlige røv helt tæt på. Herefter kommer gummi på, og jeg får en riddetur. Synet af hendes dejlige bryster der vrikker i takt med akten er en syn for guderne :)  Kan mærke det er ved at være og Melly tager igen blow indtil jeg kommer. Efter denne omgang bliver der slappet lidt af, snakket og bare hygget mens kræfterne samles igen. Da der så småt er energi og kræfter til det igen, starter vi med et dejligt øko blow igen. Lidt kortere denne gang og mere for at komme i stemning. Efter dette er der flere positioner. Først igen leg med bryster og cowgirl, så lidt bagfra og missionær til at afslutte inden jeg kommer i endnu en dejlig udløsning. 

Alt i alt endnu et dejligt besøg, og chancen for gentagelse er helt i top. Er ganske sikker på jeg i løbet af denne uge igen skal forbi. Det er farligt og meget vanedannende :) Er helt sikkert en pige der er et besøg værd hvis man godt kan lide nærvær, GFE og en pige med former. Der er intet overdrevet pres og fokus på tiden undervejs.  Kunne forstå der havde været flere triste oplevelser med folk der ikke møder op, eller bliver ved med at spørge til uden kondom eller andre ting der tydeligt står ikke er på menuen.

Hun er virkelig super sød, så pas på hende og behandle hende pænt, så hun kommer på besøg igen!

Redigeret af Allez

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for anmeldelsen. Lyder som en super oplevelse, og har selv Melly på radaren, og ikke med mindre styrke nu. Har lige et par ting som du eller andre måske kan hjælpe med :) 

Er billederne meget redigeret eller er det ok? Synes ofte billederne er helt off på diverse piger selvom det er dem. Men lidt meget redigering. Og hvordan med kommunikation i mødet. Er hendes engelsk godt og forståeligt? Og endeligt hvor meget initiativ tager hun. Fx hvis man er til lidt mere avanceret og CIM eller CIF er det så bare lige til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JHP skrev, den 8.5.2019 at 11:15:

Mange tak for anmeldelsen. Lyder som en super oplevelse, og har selv Melly på radaren, og ikke med mindre styrke nu. Har lige et par ting som du eller andre måske kan hjælpe med :) 

Er billederne meget redigeret eller er det ok? Synes ofte billederne er helt off på diverse piger selvom det er dem. Men lidt meget redigering. Og hvordan med kommunikation i mødet. Er hendes engelsk godt og forståeligt? Og endeligt hvor meget initiativ tager hun. Fx hvis man er til lidt mere avanceret og CIM eller CIF er det så bare lige til?

Mange tak, og det var helt sikkert en god oplevelse :) Er selv super presset med arbejde i disse dage, men håber og regner meget med at besøg Melly i hvert fald en enkelt gang her henover weekenden! Lad mig efter bedste evne svare på dine spørgsmål :) Jeg synes at billederne er ganske fair. Kan se der er kommet et nyt billede til hendes profil, hvor der også kan ses avis og at billedet er af helt ny dato. De andre billeder er selvfølgelig taget lidt mere professionelt, men stadig ganske retvisende. Hun snakker ganske godt engelsk. Der har aldrig været problemer med at kommunikere, og er også helt sikker på det er hende selv der passe mailen, så hun også ved 100% hvad man har snakket om. Ift. initiativ er det meget op til hvad man selv ønsker. De gange jeg har været der har hun været rigtig god til at tage initiativ når jeg selv har været lidt sløv, og meget lydhør over hvad man generelt ønsker osv. 

Du må endelig sige til hvordan din oplevelse af et evt. besøg er. Altid sjovt at høre hvis der er et eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JHP skrev, den 8.5.2019 at 11:15:

Er billederne meget redigeret eller er det ok? Synes ofte billederne er helt off på diverse piger selvom det er dem. Men lidt meget redigering. Og hvordan med kommunikation i mødet. Er hendes engelsk godt og forståeligt? Og endeligt hvor meget initiativ tager hun. Fx hvis man er til lidt mere avanceret og CIM eller CIF er det så bare lige til?

Angående CIF/COF, ja så er det altså ikke sikkert at du får det selvom det aftales på forhånd. Jeg blev i alt fald snydt da jeg nåede dertil hvor raketten skylle affyres og hun sagde nej nej, heller på brysterne. Dette aftalebrud påtalte jeg, men hun sagde blot at det var vidst ikke helt hvad jeg havde regnet med. Hmm nej, men hvad kan jeg bruge det til :rolleyes: Der kommer ingen gentagelse fra min side når det aftalte ikke bliver leveret. God dag og jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, for 3 timer siden:

Angående CIF/COF, ja så er det altså ikke sikkert at du får det selvom det aftales på forhånd. Jeg blev i alt fald snydt da jeg nåede dertil hvor raketten skylle affyres og hun sagde nej nej, heller på brysterne. Dette aftalebrud påtalte jeg, men hun sagde blot at det var vidst ikke helt hvad jeg havde regnet med. Hmm nej, men hvad kan jeg bruge det til :rolleyes: Der kommer ingen gentagelse fra min side når det aftalte ikke bliver leveret. God dag og jagt.

Once again you post the same story :-)

The funny this is that I DON'T remember I ever said NO to cum on my face or swallow.
I am even good at it - ASK #cumonface
Do you plan to copy paste your story in every link I am mentioned?
I find it so weird.

Find another hobby.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lombardo skrev, for 8 timer siden:

Angående CIF/COF, ja så er det altså ikke sikkert at du får det selvom det aftales på forhånd. Jeg blev i alt fald snydt da jeg nåede dertil hvor raketten skylle affyres og hun sagde nej nej, heller på brysterne. Dette aftalebrud påtalte jeg, men hun sagde blot at det var vidst ikke helt hvad jeg havde regnet med. Hmm nej, men hvad kan jeg bruge det til :rolleyes: Der kommer ingen gentagelse fra min side når det aftalte ikke bliver leveret. God dag og jagt.

Øv hvis du har haft en dårlig oplevelse. Men ja, så må du jo finde andet sted. Har selv aldrig oplevet det du beskriver, tværtimod. Selv har afslutningerne her ofte været de mest frække overgange fra sex lige når det er ved at være, til at Melly har suttet færdig og på frækkeste vis taget ladningen og den er forsvundet :) Super frækt og hver gang har det reelt været Melly selv der har gået til swallow uden jeg har sagt det direkte.

Håber meget at jeg får passet besøg ind imorgen, hvis ellers Melly har tid, så må vi se om oplevelsen igen er som den har været de sidste efterhånden mange gange :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder dejligt. Og mange tak for god anmeldelse og for at du tager dig til til at svare spørgsmål også. Prøver at få tid. Øv sidste dag allerede er søndag 

Redigeret af JHP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...