Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg har lige besøgt thai massage i Vejle og jeg må sige at jeg ALDRIG har fået så god en massage før og har prøvet en del 

Det var meena som jeg havde den udsøgte fornøjelse at få massage af og skal sige var kun massage jeg fik 

Jeg kan kun rose den dejlige kvinde og give min bedste anbefaling 

Skal sige hun var hård men vil tro det kan gøres blider 

https://annoncelight.dk/showad/273938

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden vestjyde skrev, den 6.5.2019 at 23:33:

Hej jeg har lige besøgt thai massage i Vejle og jeg må sige at jeg ALDRIG har fået så god en massage før og har prøvet en del 

Det var meena som jeg havde den udsøgte fornøjelse at få massage af og skal sige var kun massage jeg fik 

Jeg kan kun rose den dejlige kvinde og give min bedste anbefaling 

Skal sige hun var hård men vil tro det kan gøres blider 

https://annoncelight.dk/showad/273938

Fik du mere end massage af Meena? Hun ser ret sexet ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt får jeg ikke massage når jeg besøger de kære Thaipiger. Tiden går som regel med alt muligt andet sjov. 

Men denne dag var jeg på Vejlekanten og trængte jeg virkelig til en ordentlig omgang massage til nakke/skulder/ryg.

Fik en perfekt omgang massage af Meena. Havde bestilt en times massage/400kr - og hvor er det befriende, at komme under behandling af nogle kyndige hænder, der ved hvad de laver! Og ikke, som nogen steder,  bare noget tilfældigt oliesjaskeri . Det taler også til hendes fordel, at når jeg har bestilt massage - så er det massage jeg fik - og ikke nogen undertoner eller forsøg på at sælge mere. Virkelig seriøs og professionel behandling på linje med Ulai i Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men blev jo alligevel nysgerrig .

Så da jeg nogle dage efter massagen rundede Vejle på vej hjem bestilte jeg en time UDEN massage med Meena.

Meena er ikke den bedste til Engelsk, men hendes charme og gode humør opvejer så rigeligt de manglende sprogkundskaber. Hun har en kanon udstråling med et dejligt smil og nogle flotte øjne..

Det er ikke alene hendes massage hun mestrer!

Havde en dejlig time sammen med hende - måske fordi vi havde en god kemi og humøret var højt blev det en af de gode oplevelser. Hun var meget tilstede :) :)

Er man til piger med små - meget små bryster er hun det perfekte valg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Hvis smerte kan fungere som indikator for god massage, så har jeg heller ALDRIG prøvet en bedre massage. 

Her dagen efter kan jeg stadig ikke bevæge mig uden at kunne mærke hendes ufattelige styrke.

Jeg tror at hun ville kunne knuse en kokosnød med håndkraft alene.

Kommer jeg igen? Næppe, medmindre jeg trænger til fornemmelse af at have fået en seriøs omgang klø i dagene efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, den 19.5.2019 at 12:52:

Hvis smerte kan fungere som indikator for god massage, så har jeg heller ALDRIG prøvet en bedre massage. 

Her dagen efter kan jeg stadig ikke bevæge mig uden at kunne mærke hendes ufattelige styrke.

Jeg tror at hun ville kunne knuse en kokosnød med håndkraft alene.

Kommer jeg igen? Næppe, medmindre jeg trænger til fornemmelse af at have fået en seriøs omgang klø i dagene efter.

Shiit son, så tør jeg da ikke besøge hende, Kæresten ved jo jeg ikke kender til skyggen af manuelt arbejde, så vil hun nok blive en smule mistænksom hvis jeg kommer hjem med ondt i ryggen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...