Thaiuser 681 Skrevet 7. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 13 timer siden: En pæn b-skål tænker jeg Ja, det var det nok dengang. I dag skal skålen rumme en pæn portion silikone også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 14 timer siden: En pæn b-skål tænker jeg Så må der være sket noget, for i aftes hos Clement var hun da stoppet godt ud til en brystvidde, der lå pænt over billedet her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 7. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 14 timer siden: En pæn b-skål tænker jeg Nah, ikke min type. Hun ligner, i min optik, netop en af den slags kvinder, der får minitimeren til at blive en microtimer, for ikke at tale om hendes politik (og det menneskesyn, der ligger implicit heri, men det har jo intet at gøre med om man ville ...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 7. Juni, 2019 Borende X skrev, for 8 timer siden: Så må der være sket noget, for i aftes hos Clement var hun da stoppet godt ud til en brystvidde, der lå pænt over billedet her. Tja - selv dem på Borgen har lagt mærke til at der er sket noget. Men åbenbart ikke så acceptabelt at kommentere på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 Rust in Peace skrev, for 19 minutter siden: Tja - selv dem på Borgen har lagt mærke til at der er sket noget. Men åbenbart ikke så acceptabelt at kommentere på. Hun har altså været til opbabsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 7. Juni, 2019 Borende X skrev, 1 time siden: Hun har altså været til opbabsning? Trine havde måske nogle brugte til salg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 Butch skrev, for 1 minut siden: Trine havde måske nogle brugte til salg? ja genbrug er jo kommet på den politiske dagsorden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mercutio 103 Skrevet 8. Juni, 2019 TommyHansen skrev, den 5.6.2019 at 22:32: Guddommeligt. Tommy Hansen. Sæt gerne lidt flere ord på din oplevelse. Hvad ville du gøre ved den frække tøs, hvis du kunne dele hende med mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mercutio 103 Skrevet 8. Juni, 2019 TommyHansen skrev, den 5.6.2019 at 22:32: Guddommeligt. Tommy Hansen. Sæt gerne lidt flere ord på din oplevelse. Hvad ville du gøre ved den frække tøs, hvis du kunne dele hende med mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mercutio 103 Skrevet 8. Juni, 2019 Så er der naturligvis Mai Mercado fra Konservative. Jeg har fundet et meget lækkert billede af hende. Kunne godt tænke mig at få et dobbelt blowjob af hende og til sidst komme ud over det der kønne glatte ansigt. Endnu bedre er et andet billede, jeg har fundet af hende. Jeg tænder vildt meget på de der stramtandede skoleinspektør-typer med briller. Pisse liderligt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Juni, 2019 (edited) Helt sikkert! Hun har længe været et hit hos mig Lige som Abildgaard.som nu også har fået barn Men så er vi nok uden for Folketinget når Lilian Parker Kaule fra Liberal Alliance tælles med? Eller Freja Södergran fra DF.. Redigeret 8. Juni, 2019 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 9. Juni, 2019 ppd skrev, for 10 timer siden: Lige som Abildgaard.som nu også har fået barn Var det ikke hende der lavede en indsamling til "Bager Ali" fra Brønshøj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4165 Skrevet 9. Juni, 2019 Borende X skrev, den 6/6/2019 at 01:35: Olsen Dyhr er blevet en utrolig sexet milf med den korte frisure. Hun burde passe på lumsk smilende mandfolk. Jeg synes, hun selv smiley-regler lumsk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4165 Skrevet 9. Juni, 2019 Borende X skrev, den 7/6/2019 at 19:29: ja genbrug er jo kommet på den politiske dagsorden. Vist ikke i Nye Borgerlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mercutio 103 Skrevet 9. Juni, 2019 Et historisk tilbageblik. Kan I huske, da den lækre unge socialdemokratiske sild Lene Bro førte den seksuelle revolution direkte ind i Folketinget med sine hotpants og lårlange støvler (elsker det der frække halvfjerdsertøj!). Hun fik det sikkert til at rykke i et eller andet uddødt hos de bedagede mandlige folketingsmedlemmer. Gad vide, om ikke Socialdemokratiet med hende i spidsen kunne have undgået det katastrofale valg i 1973? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg