Hop til indhold
Mr. Erik

Koldingstudie Låsbygade 47

Recommended Posts

Har besøgt stedet nogle gange og kommer snart igen.

Stedet ligger meget centralt i byen, lige ved et meget trafikeret kryds og deler indgang med en asiatisk købmand. Lige overfor er der en Brugsen, hvor der som regel sidder en flok og deler et par håndbajere. Så hvis det er vigtigt at kunne komme og gå diskret - så vælg et andet sted.

Pigerne er østeuropæiske piger og dem jeg har besøgt har alle været meget søde og naturlige og har alle ydet en rigtig god service. Happy hour til 500 kr. for 20 min. gir. fuld valuta for pengene.

Det er stor forskel på pigernes udseende men kik på hjemmesiden, billederne der lyver ikke. Pigerne er vel som piger er flest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke meget dårligt at sige om det sted..

Har fået en god behandling der.. Og kommet på andre tidspunkter af døgnet, hvor der ikke befinder sig folk.

Altid søde piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Pigerne er ok, men stedet er da noget hø!!!!

magen til udistræt sted findes vist ikke.

bollerummet er lille, der ligger bare en madras ovre i hjørnet. Der er ikke noget vindue i bollerummet, så luften er sådan lidt....... Hvis der er meget koldt udenfor, er der koldt i bollerummet, har kun sådan en lille varmer stående, omvendt bliver der gloende hedt om sommeren, også fordi der ikke kan luftes ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er normalt vis ok, steder sucks godt nok, ikke ret diskret, ligger lige ud til brugsen, og der sidder tit en masse fulde på en bænk på den anden side

der ud over så får du hva ddu betaler for, har tit været der nede for at få den suttet af, det koster 500-600kr for 15-20min.... hvilket i mine øjn er OK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 24/1/2013 at 09:08:

Pigerne er ok, men stedet er da noget hø!!!!

Står der "Svendsen" på dørskiltet? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Står der "Svendsen" på dørskiltet? :D

Jeg fik præcis samme tanke da jeg så overskriften!! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nogen som ved om Pigerne stadig kan træffes nogen steder? de var meget søde flere af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er der

jeg var der idag

sød pige

nassagen er ikke meget bevendt, meget blid massage. Hurtigt om på ryggen. Dejlig massage af hendes dejlige barm - dejlige vorter - lækker lille revne man gerne må massere udenpå.

Godt handjob. God tid, dejligt blidt. Afsluttede med et rigtigt lækkert BJ

600 - det tog 30 minutter. Efterfølgende er jeg godt tilfreds

Blev tilbudt 30 time med det hele for 1000,-

Hvordan er prisniveauet?

Er det fint?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Voksen mand skrev, for 8 timer siden:

Ja det er der

jeg var der idag

sød pige

nassagen er ikke meget bevendt, meget blid massage. Hurtigt om på ryggen. Dejlig massage af hendes dejlige barm - dejlige vorter - lækker lille revne man gerne må massere udenpå.

Godt handjob. God tid, dejligt blidt. Afsluttede med et rigtigt lækkert BJ

600 - det tog 30 minutter. Efterfølgende er jeg godt tilfreds

Blev tilbudt 30 time med det hele for 1000,-

Hvordan er prisniveauet?

Er det fint?

 

Prisen er klart i den høje ende sammenlignet med de fleste thaiklinikker i området, kvaliteten af massage og seksuelle ydelser set under ét.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...