Hop til indhold
Donkeydick

Oplæring i sprøjteorgasme

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg tænker, at I brugere herinde sikkert ved, hvilke kvinder, der kan lære mig at give en Q sprøjteorgasme?  Jeg kører jo selvfølgelig efter det bedste, men hvis hun nu kommer i området fra Viborg og ned til Vojens, så er det et plus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Altså, sprøjteorgasme er jo ikke andet end at pigen tisser. Hun har ikke som en mand organer der producerer - i mandens tilfælde sperm. Det er bare tis, selvom der er nogen som tror på at det er kvindelig kønssaft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kim Petersen skrev, 1 time siden:

Altså, sprøjteorgasme er jo ikke andet end at pigen tisser. Hun har ikke som en mand organer der producerer - i mandens tilfælde sperm. Det er bare tis, selvom der er nogen som tror på at det er kvindelig kønssaft.

Forskning  viser  det  ikke  kun  er  urin -  der  er  stor  forskel  på  om  jeg  tisser  eller  får  en  sprøjteorgasme - det  hverken  smager  eller  lugter  ens.... 

https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/forsker-kvinders-sproejteorgasme-er-andet-end-bare-tis

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 11 timer siden:

Altså, sprøjteorgasme er jo ikke andet end at pigen tisser. Hun har ikke som en mand organer der producerer - i mandens tilfælde sperm. Det er bare tis, selvom der er nogen som tror på at det er kvindelig kønssaft.

Det er UKORREKT!!

Piger har bag deres G-punkt en kirtel, som kan sammenlignes med mænds prostata. Den har dog ikke samme størrelse. 

Netop stimulering af såvel g-punkt som clitoris samtidig, er nøglen til at få en pige til at sprøjte under orgasme. 

Det som ofte hæmmer piger er, at for dem, føles det på samme måde som hvis de skal tisse, når førnævnte kirtel

er fyldt med væske og væsken i øvrigt strømmer ud gennem urinrøret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...