Hop til indhold
HG Wells

Bedste “Efter Sex” soundtrack?

Recommended Posts

Hey you guys (and gals)

hvad er jeres yndlingsmusik til at køre hjem på, efter man har været på frækt pigebesøg?

Personligt er jeg nok til temaet fra The Persuaders (de uheldige helte) som ret meget sætter en lækker stemning, når man lige har leget med en smuk piges bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

DEN ER NU HELLER IKKE DUM FØR BESØG. ....

ELLER UNDER BESØG. 

ELLER NÅR MAN ER I FAKTA OG HANDLE

- Eller det var nu mere min hund der valgte den sang på playlisten. hun fik lige lavet en snubleBøv i I-phone-ledningen der sad i opladeren. så da jeg kom ud efter Max 2 min tror jeg, ja så stod min bil med halvt nedrullede vinduer og BLÆSTE  "SUGER COOOOKE AF DIT RØVHUUUUUUUUUUUUUUUUL" ud Af højtalerne. 

kl. ca 08.30 om morgenen... 

på en skoledag. 

de ældre damer foran butikken  forstod udmærket den en anelse støjende rap. især fordi den så gennemtænkt og smart gentog linjen om og om og om igen. ......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ingen musik for hrævlede da!.

Heller ikke mens jeg elsker. Jeg vil have alle lydene med, hendes tunge åndedræt, missen der smasker lidt, sengen der knirker og så videre. 

Verden sovsens ind i musik og støj. 

Nyd da stilheden og den uforstyrrede eftertanke og nydelse ved en indre reprise af den oplevelse du lige har haft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Ingen musik for hrævlede da!.

Heller ikke mens jeg elsker. Jeg vil have alle lydene med, hendes tunge åndedræt, missen der smasker lidt, sengen der knirker og så videre. 

Verden sovsens ind i musik og støj. 

Nyd da stilheden og den uforstyrrede eftertanke og nydelse ved en indre reprise af den oplevelse du lige har haft. 

I vore dage betragtes stilhed som noget faretruende og uønsket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

I vore dage betragtes stilhed som noget faretruende og uønsket.

Nogen får vist ligefrem angst neuroser når stilheden larmer

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter, efter sex: Hvis konen finder ud af hvad man har foretaget sig...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ret sikker på at mange prostituerede stille nynner denne klassiker medens kunden gør sig klar efter sex....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...