Hop til indhold
en gang imellem

Massageolie - nuru gel. Hvor kan man købe

Recommended Posts

Spørg Susanne. Hun fortalte mig, at hun selv importerer det, så måske vil hun dele hemmeligheden med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nyder (erotisk) oliemassage.

Jeg synes de fleste olier er, for det første dyre, og også dårlige.

Jeg har købt både på net, og ved matas. De fleste tører rimelig hurtigt ud.

Jeg har kigget lidt på: http://legelyst.dk/?page_id=731

Mon der kan købes noget lignende i DK:

Yep, du kan købe det her :)

http://nurugeldenmark.dk/

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk tænkt på at besøge" legelyst", men hun er vist mest på sjælland (langt fra vendsyssel)

Det er rigtigt, at hun har et sted i Valby, men hun er også et par dage i Århus. Jeg mener, hun har et byttearrangement med Cecilie L.

Her eller der: Jeg kan varmt anbefale et besøg hos Susanne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep, du kan købe det her :)

http://nurugeldenmark.dk/

-OD

Hmm. Underlig hjemmeside.

Den eneste anmeldes der er skrevet på siden er skrevet af ejeren selv.

Og det samme med en efterspørgsel på hvordan man bruger det.

Det ser lidt underligt ud det hele syntes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@peter pedal. Du har ret, det ser lidt hmmm ud.

Borende investigator. Har besøgt Cecilie på det der sted. Det er meget diskret, pænt og ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Underlig hjemmeside.

Den eneste anmeldes der er skrevet på siden er skrevet af ejeren selv.

Og det samme med en efterspørgsel på hvordan man bruger det.

Det ser lidt underligt ud det hele syntes jeg.

Ja, jeg kan jo ikke garantere for noget, blot henvist til et muligt sted hvor det kan købes.

Alting har jo en start, virksomheden er registreret 11.09.2012, så skal vel lige igang.

Man kan jo prøve at kontakte dem hvis man er interesseret. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg kan jo ikke garantere for noget, blot henvist til et muligt sted hvor det kan købes.

Alting har jo en start, virksomheden er registreret 11.09.2012, så skal vel lige igang.

Man kan jo prøve at kontakte dem hvis man er interesseret. ;)

-OD

Enig enig. Det var heller ikke en skovl i hovedet på dig. Mere en oplysning til folket som kunne være interesseret. Og det kan da også være det mest er for at teste hjemmesidens funktioner af at han har skrevet på den.

Selv om anmeldese af produkterne er lige rosenrøde nok når man tænker på at det er ejeren selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende investigator. Har besøgt Cecilie på det der sted. Det er meget diskret, pænt og ordentligt.

Hvis du mener Valby, er det ganske rigtigt utrolig diskret. En undselig indgang fra gaden med en skiftende kodeadgang, man trykker for at komme ind i forværelset. Der er endda en separat indgang og udgang. Man bliver sluppet ud i den ene ende, mens (måske) en anden venter i den anden. Særdeles praktisk arrangement.

Et pirrende moment er, at mens man sidder i venteværelset og kukkelurer med adrenalinen på højtryk, kan man høre højhælede sko på den anden side af døren og måske lidt møbelskramlen. Jeg har engang oplevet det samme hos Amazing i Rødovre, og den slags nærmer sig sgu' decideret tortur :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ X det er da i Århus. Kun en indgang/ udgang. Det du beskriver lyder inspirerende. Her tror jeg de lægger lidt slag tid ind, for at undgå kunderne møder hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg havde godt nok på fornemmelsen, at det var i din hjemby :) .

Konceptet er ganske rigtigt genialt – selvom jeg ikke havde noget imod at rende ind i dig i døråbningen :D .

Men det kunne måske få flere overvejere-for-og-imod til at tage chancen.

Selv havde jeg imidlertid en ret ubehagelig oplevelse i foråret :evil: .

Jeg havde bestilt tid hos Jintana hos Royal Thai. Massagen var yderst professionel og afsluttedes med en guddommelig svensker. Men da jeg skulle forlade stedet, sad der en vranten/agressiv mand ude på trappestenen. Jeg opfattede ikke helt situationen, men han var sur over et eller andet og truede med tærsk. Resultatet var, at jeg ikke umiddelbart kunne komme ud. Ved lidt afledning fra Mutters side lykkedes det mig dog at forcere kældertrappen.

Her ville det have været rart med en separat udgang.

Med til historien hører så desværre også, at det, der statistisk set ikke kan ske selv med forholdet 1:100.000.000.000, lige netop skete: Midt i tumulten løb jeg lige op i en bekendt :oops::oops::oops: . Selvom stedet er/var seriøst, er jeg ikke sikker på, at vedkommende ikke har haft sine tanker.

Altså: Længe leve separate udgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...