Hop til indhold

Recommended Posts

Ulai er vendt tilbage fra ferie (ekstra solbrun ;)) og jeg har i dag fået en utrolig dejlig massage. Ulai er i topform og var i godt humør.

Jeg så tre andre piger på adressen (i kælderen). Anny som jeg selv tidligere har anmeldt positivt, Emmy som ser utrolig godt ud og er helt nystartet, og så hilste jeg på Chillimis, som er en gammel kending, der har været efterlyst af flere. Så der var en livlig aktivitet på adressen :P:P 

Godt det er tidligt på måneden :D

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

hvordan er det nu det er, kan man få en fuldblods behandling ovenpå eller skal man i kælderen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun er i humør til det sjove kan du få alt....og prisen er derefter. Men ofte i den dyre ende  - og efter min mening blevet for dyrt i forhold til  ydelsen. Hendes massage er for mig at se perfekt, men sexdelen er jævnt ok, men fås bedre og frækkere . B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
visker skrev, den ‎07‎-‎05‎-‎2019 at 17:00:

Hej

hvordan er det nu det er, kan man få en fuldblods behandling ovenpå eller skal man i kælderen ?

FP er ikke en del af standard behandlingen hos Ulai, kun HJ.

Det er velkendt, at Ulai kan forvandle sig til Jasmin, hvis kemien er til stede og lysten opstår. Når det er tilfældet, så gælder det om, at holde på hat og briller:P

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...