Hop til indhold
Tyrkeren82

Vicki aarhus, hun er skøn

Recommended Posts

Jeg var hos Vicki i århus fredag, en lidt sent anmeldelse men her kommer den.

Vi aftalte tidspunktet, og jeg stod ved opgangsdøren på det aftalte sted. Stedet er diskret i Århus centrum.

Da hun åbnede døren var det en meget smuk langhåret blondine, billederne passer, men hendes ansigt er med slør. Hun er smuk.

Pengene skiftede hænder, inklusiv med kys super og megafransk, og jeg hoppede i badet. Hun stod klar, og spurgte hvordan jeg havde det. Vi startede med dybe våde tungekys, og hun er god til det, og det var stående. Jeg lagde hende ned, og begyndte at slikke hende, hun smagte pragtfuldt, da det var hendes tur, spurgte hun mig om det skulle være hårdt eller blødt, det var superfrækt. 

Nå men på med kondomet, og hun fik en ordentlig tur i missionær, hendes bryster fik også en ordentlig slikketur. Hun er megalækker og sød.

Til sidst kom jeg i munden på hende.

vi lå og hyggesnakkede, og vi kyssede virkelig dybt, fuck hun er dejlig, og den fisse smager fantastisk.

https://annoncelight.dk/showad/274318

Del dette indlæg


Link til indlæg
caramba skrev, for 51 minutter siden:

Hmmm, og så findes hun på twitter.... Noget som bestemt ikke passer sammen

Screenshot_5.jpg

Hendes første 9 billeder er af hende. Men de andre er ikke som du selv skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...