Hop til indhold

Recommended Posts

Var ude er besøge den smukke Tascha i dag, og hvilken oplevelse det var ;)  

https://annoncelight.dk/showad/256714

Kom derud og var så nervøs og genert, da døren blev åbnet stod den dejligste kvinde jeg nogensinde har set, hun bød mig indenfor og fik et dejligt kram, lige det jeg havde brug for der. Fik betalt og fik et bad inden vi gik i gang. Var stadig lidt genert over at jeg nu skulle være sammen med denne frække babe ;) 

Men vil ikke beskrive sexen men kan sige at Tascha gav mig den bedste seksuelle oplevelse jeg har haft. Og toppet med efter sexen lå vi og snakkede som om det var en rigtig kæreste man var sammen med :) 

Efter dette besøg kan jeg ikke sige det mindste dårligt om noget, super lækkert sted, dejlige Tascha og fantastisk oplevelse. Jeg kommer med garanti tilbage for at udforske ting med dig Tascha ( hvis du ønsker det :D hihi ) 

Men pas godt på hende hun er en ENER ❤️

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsebro skrev, for 12 minutter siden:

Lyder godt. Var bad inkl. i tiden eller eks?

Jeg følte ikke at badet var med i tiden, så er sikker på den tid vi legede sammen var den tid jeg havde bestilt, syntes endda jeg fik lidt mere tid ;)  du bliver ikke snydt hos hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endnu en skøn oplevelse med Tascha, det var en super lækker oplevelse jeg havde med hende, det er svært at tro det kan blive bedre men det gjorde det faktisk. Det var en fantastik intim og uartig oplevelse denne gang som gjorde at tiden føltes som 5 min selvom der var gået en time :) og faktisk det bedste sex jeg nogensinde har fået ;) 

Hun er bare det smukkeste og frækkeste der findes, kan ikke få nok af hende så glæder mig til at komme til dig igen næste gang Tascha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sarsar skrev, den 6.5.2019 at 16:51:

Jeg følte ikke at badet var med i tiden, så er sikker på den tid vi legede sammen var den tid jeg havde bestilt, syntes endda jeg fik lidt mere tid ;)  du bliver ikke snydt hos hende :)

Du følte det ikke. Men, hvad sagde dit ur dig så, om dén sag?

//Manfredo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
Manfredo skrev, for 10 timer siden:

Du følte det ikke. Men, hvad sagde dit ur dig så, om dén sag?

//Manfredo

Jeg starter tiden efter min gæst har været i bad :D det skal være fair for alle parter, da de også går i bad for min skyld <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tascha
sarsar skrev, den 6/5/2019 at 11:53:

Var ude er besøge den smukke Tascha i dag, og hvilken oplevelse det var ;)  

https://annoncelight.dk/showad/256714

Kom derud og var så nervøs og genert, da døren blev åbnet stod den dejligste kvinde jeg nogensinde har set, hun bød mig indenfor og fik et dejligt kram, lige det jeg havde brug for der. Fik betalt og fik et bad inden vi gik i gang. Var stadig lidt genert over at jeg nu skulle være sammen med denne frække babe ;) 

Men vil ikke beskrive sexen men kan sige at Tascha gav mig den bedste seksuelle oplevelse jeg har haft. Og toppet med efter sexen lå vi og snakkede som om det var en rigtig kæreste man var sammen med :) 

Efter dette besøg kan jeg ikke sige det mindste dårligt om noget, super lækkert sted, dejlige Tascha og fantastisk oplevelse. Jeg kommer med garanti tilbage for at udforske ting med dig Tascha ( hvis du ønsker det :D hihi ) 

Men pas godt på hende hun er en ENER ❤️

 

Tak for de søde ord :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...