Hop til indhold
Nordlys

Lotusmassage Nørresundby - sexet pige store bryster

Recommended Posts

greatdaner skrev, for 47 minutter siden:

Det er hende på billederne.
sød pige, snakker nogenlunde dansk.

Hvor gammel vil du ca. skyde hende til at være? Er ansigt pænt? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, for 3 timer siden:

Fp?

 

Fra hendes profil:

Hej Velkommen jeg Ny sexet pige med store bryster og sexet krop tilbyder body to body massage og andre ting , go få en god massage

 

Mon ikke det siger det hele.. 

Har dog ikke besøgt hende endnu. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er standard Aalborgpriser, hun masserer faktisk super fint. FP-delen går hun også til med en meget positiv attitude. 

Så hende vil jeg gerne anbefale.

Hun er en flot kvinde, siger selv hun er midt i 30erne. Hun har lidt arvæv og løs hud på maven, men det har vi alle vel B)

Alt i alt en af de bedre i storaalborg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det en tur i går, jeg fik en god massage. Men når det så er sagt kan jeg ikke lig at det skal aftales, hvad der skal foregå før massagen, jeg har det bedst med at det kommer løbene, for at sige det mildt, skulle jeg været gådet igen, for det drejede sig kun om at for solgt den nemme vare, jeg mener fp, jeg fik 30 minutter massage, og hele tide om jeg skulle have en halv time eller en time, og alle de andre ydelser, kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilslutter mig @Kjeldsen - bare med lidt mere utilfredshed.

Sikke en omgang sjask. Det ligner ikke hende på billederne. Hende her var betydeligt kraftigere, uden dog at være tyk. Hun var sur og fraværende da jeg kom, og foregav at kunne tale dansk, men fattede hat af hvad jeg sagde. Jeg tændte slet ikke på hende, og derfor ville mini--me heller ikke rigtigt lystre uanset hvor meget hun gned sig op af mig. Først da hun tog den i munden skete der noget (autopilot) og så kunne det afsluttes. Men sikke en skuffelse. Uden foran (ca. 2-3 meter væk) sad, hvad jeg vil forestille mig var bordelmutter, i en sofa, og da der kun var hængelagner mellem "båsene", var det også en kæmpe turn-off.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...