Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi i sidste uge, og jeg har være der en del gange før et års tid tilbage. Men nu er der nu pige  

Jeg kan dog ikke sige noget positivt om denne oplevelse men det er tildels min egen skyld. 

Vi fik en ret dårligt start 

Jeg bestilte 1 times hård massage til, 500 kr og fortælle hende at hun bare tager så fat hun nu kan fordi jeg kan tåle det. 

Hun taler rigtigt godt engelsk og lidt dansk så vi havde ikke nogle sprog problemer der 

Og hun går igang men en omgang olie bad, der var ikke meget massage i det, og slet ikke noget der pirrer og sagde flere gange af hun nu godt måtte tage fat så jeg kunne mærke det, men det skete aldrig, det som en meget blød massage, have hun så lagt op til noget så kunne jeg forstår det, efter en 40 minutes tids på maven kom så Turn around Og Der efter ringet hendes mobil og hun sprøg om det er ok hun tager der den da hun er alene i butikken og ja selvfølgelig. 

Der er så en anden thai og de snakker thai sammen hun fortæller at hun er færdig med en besværlig kunde om lidt og hun lige skal snyde han for nogle penge, hun lægger så på og gå lige til lille mand som ellers slet ikke har fået noget opmærksom før. 

Hun tilbyder en trold til 500 kr Without touching jeg siger pænt nej tak da jeg ikke lige var i det humør mere men hun forsætter med at sælge og hvis jeg ville røre bryster og numse så blev det 500 kr mere  Only touch, not sex som hun siger og misse var der også lukket for. 

Jeg sagde nej og at det var alt alt alt for dyrt 1500 kr no way og syntes måske heller ikke hun kunne finde ud at af massage og alt det siger jeg på Thai da jeg taler flyde thai og det kom en del bag på hende for så ved hun jeg har hørt hvad hun sagde til hendes veninde. Så hun blev sur og siger Finish yourself and take your clothes and go. Så jeg tager mit tøj og gik 

Vi havde slet ikke kemi. 

Så jeg kommer helt sikker ikke tilbage men er sikker på hvis man har go kemi med hende og kan li det bløde så er det ok 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...