Glatbandit 31 Skrevet 6. Maj, 2019 Hej thaifans. Har lige set "New Thai Jasmin" på annoncelight. Hold nu kæft hun ser godt ud. Men det er som om billederne lugter lidt af fake billeder. Nogen som kan af- eller bekræfte dette? Jeg får ingen hits når jeg søger på billederne på google. Er det for godt til at være sandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 6. Maj, 2019 100% fake billeder og en utrolig dårlig oplevelse, det er i top 3 over mine største skuffelser i Thai verdenen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 6. Maj, 2019 Thaikurt skrev, for 39 minutter siden: 100% fake billeder og en utrolig dårlig oplevelse, det er i top 3 over mine største skuffelser i Thai verdenen. Super. Altså ikke at det var en dårlig oplevelse, men at du melder tilbage om det. Lad dette hermed være en advarsel til alle andre der overvejer at tage derhen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 9. Maj, 2019 Hvad med de nye billeder er de så ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Maj, 2019 Thaikurt skrev, den 6.5.2019 at 06:37: 100% fake billeder og en utrolig dårlig oplevelse, det er i top 3 over mine største skuffelser i Thai verdenen. Hvad skuffede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg