Hop til indhold

Recommended Posts

I visited her too the last time she was in Nordhavn and can absolutely recommend her.

We have been 30 minutes together without hurries and a lot of GFE. She has wonderful soft big boobs and is a good kisser. If you are into mature ladies with nice curves and seductive attitude, then you won't be disappointed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er hun her igen!!!

Jeg har været med hende flere gange, hun er en af de dejlige der kommer igen. Hun har alle de præferencer jeg går efter - ALTID god service, skønne skønt våde kys, fast og varieret super fransk, meget rimelig pris og fantastiske store naturlige bryster. What not to like. Jeg må forbi hende rigtig snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom jeg forbi sent i går aftes. Nøjjjj hvor er hun bare skøn. Meget classy og service minded - Efter bad, hurtigt, meget intime tunge kys som er med til instant at gøre mig stiv. Og hurtigt siger hun hej til min bedste ven, som gerne vil have hende som sin bedste ven, hendes mund specielt. Ned og ligge på sengen, hvor der først er mere kys, og hvor jeg bagefter bare bliver suttet for dejligt igennem. Der er bare nok af det hele, dejligt dybt varieret uden hænder øko blow, og massere af nærvær og dejlige kys. Havde helt glemt hvor godt hun sutter og hvor dejlig hendes store naturlige bryster er - og de der kys - hun er et sikkert valg, og så fedt at hun er en der kommer igen og igen til Danmark, så man kan lærer hende lidt at kende. Hun er her vist kun en uge mere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow! Such glowing reviews? I like Spanish women, love curves and like both the young and the mature so she sounds like someone I will have to remember! I doubt I'll get to meet her this time but in the future I sure will :D

A question for those that have met her, and this is something I've not seen mentioned; Does she enjoy being licked? If she does she's someone I REALLY have to meet as I enjoy pleasuring my dates!

Del dette indlæg

Link til indlæg
horndog74 skrev, for 1 time siden:

Wow! Such glowing reviews? I like Spanish women, love curves and like both the young and the mature so she sounds like someone I will have to remember! I doubt I'll get to meet her this time but in the future I sure will :D

A question for those that have met her, and this is something I've not seen mentioned; Does she enjoy being licked? If she does she's someone I REALLY have to meet as I enjoy pleasuring my dates!

Maybee someone will answer, but if not, I think she will answer you if you text her. And I have only experienced she create an intimate and classy atmosphere, so if she accept beeing licked ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Maybee someone will answer, but if not, I think she will answer you if you text her. And I have only experienced she create an intimate and classy atmosphere, so if she accept beeing licked ....

Indeed she did answer, and the answer was "I do!" :D Yummy!

Del dette indlæg

Link til indlæg

igen er vi æret af Patricia MILF - super lækker kvinde, nye billeder, dejlig lidt kort video - har ikke været der endnu i denne runde, men skynder mig hjem fra ferie og ser om hun stadig er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...