Hop til indhold
Snuller

Vardevej 54, Vejle - I guder noget skrammel

Recommended Posts

Har lige været på besøg i kælderen på Vardevej 54 - ganske kort: Dyrt, røvkedelig maskin sex -  der snydes med tiden, men pigen er køn.

men ALDRIG mere der, sikke dog en fuser!

Tror snart jeg opgiver Thai steder med undtagelse af Havnegade 20 i Vejle og Creamene i Århus

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Ja Vardevej er noget skrammel. 

Der findes dog et par steder mere i Vejle end Havnegade ;) - Ten leverer varen. Det samme er min oplevelse med S og Cherry i Spinderigade. 

-lurik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuller skrev, for 22 timer siden:

Har lige været på besøg i kælderen på Vardevej 54 - ganske kort: Dyrt, røvkedelig maskin sex -  der snydes med tiden, men pigen er køn.

men ALDRIG mere der, sikke dog en fuser!

Tror snart jeg opgiver Thai steder med undtagelse af Havnegade 20 i Vejle og Creamene i Århus

 

 

Betalte du forud?

Jeg betaler ALDRIG forud og hvis pigen snyder med tiden så regner jeg bare ud hvor meget hun så skal have... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forvildede mig også ned i kælderen da de andre steder var optaget. Køn pige dårlig og kedelig sex. Prisen for høj ligesom mit tryk desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 1 time siden:

Betalte du forud?

Jeg betaler ALDRIG forud og hvis pigen snyder med tiden så regner jeg bare ud hvor meget hun så skal have... 

Fornuftigt, men det begrænser dit udvalg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 9 minutter siden:

Fornuftigt, men det begrænser dit udvalg. 

hvis jeg skal betale forud går jeg bare ud af døren igen det gider jeg simpelthen ikke.

Syntes nu ikke at der er mange steder de beder om penge forud så har aldrig oplevet det som et problem og hvis der er booket tid så er pigen som regel også villig til at se igennem finger med forudbetaling ellers mister hun jo den time jeg har reserveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...