Hop til indhold
Mr.C

Glorie Mai thaimassage - 4100 Ringsted.

Recommended Posts

Har været væk i et par år grundet udlandsophold, men er nu tilbage i DK igen. Inden jeg tog afsted fulgte jeg med på Hedomax, men nu er det så Eroguide kan jeg forstå.

Jeg aflagde den anden dag besøg hos Glorie Mai i 4100 Ringsted.

http://www.glorie-mai.dk

Jeg havde ringet i forvejen og bestilt tid, og det blev overholdt til punkt og prikke. Det første der slog mig da jeg kom ind i modtagelsen var, at der sad en ældre herre i sofaen med en bærbar i skødet. Fandt senere ud af, at det var hendes mand. Det er jo så fair nok.

Massagen foregår på lave brikse og der er god varme i rummet her i vinterkulden. Temperaturen var i hvert fald dejlig behagelig. Jeg bestilte denne gang en times oliemassage. Og det fortryder man ikke. Meget professionelt udført. Masser af hårde tryk på de rigtige steder og man føler virkeligt, at man bliver strukket igennem. Desuden masserer hun maven, på en ganske effektiv måde. Der blev ikke tilbudt ekstra, men kom der også kun grundet massagen. Jeg spurgte heller ikke ind til dette. Jeg har helt klart fundet mit favoritsted hvad massage angår, og prisen er meget rimelig.

Hun har stedet alene, og hun er meget snakkesalig uden at det bliver belastende. Jeg vender helt sikkert tilbage næste gang jeg har brug for en times ren afslapning.

5 stjerner herfra.

:D:D:D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg efterspurgte det heller ikke , jeg kom helt klart efter massage for nogle infiltrationer og dem klarede hun til UG.

Hun gjorde meget ud af at slå fast at hun var rigtig massør og ikke solgte 'ekstra'.

Jeg vil også besøge hende igen for massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...