Hop til indhold
knallert

madam ladonna mellem kolding og esbjerg

Recommended Posts

jeg er lige kommet hjem fra et super lækkert besøg hos madam ladonna hun er bare en super lækker madam der er meget lydhør overfor folks ønsker,og så har hun bare en super lækker krop.                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

tøsen er også super dejlig og hun kan også sutte en pik så englene synger, hvad vi ellers lavede holder jeg for mig selv.                                                                                                                      men jeg håber at tøsen vil blive ved med at komme i stalden, for så er jeg klar igen til en tur med de to dejlige modne kvinder, jeg tager da også gerne en tur alene med madam men så bliver det i vojens næste gang for jeg vil prøve at have sex med hende, det kan man ikke i stalden, men man kan få lov til at kneppe den dejlige tøs.                                                  på en skala fra 1 til 10 vil jeg give dem et 11 tal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...