Hop til indhold
newgame

Trans Melissa vs. Trans British Nicole..?

Recommended Posts

Guest wayfarer

Ikke sikker, men de fleste transer måler vist længden fra røvhullet er mit indtryk

Del dette indlæg


Link til indlæg

British Nicole har en række positive anmeldelser på www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1979&lan=da 

De skriver alle at den er stor, så klart en mulighed hvis det er det du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået rigtig god service af Melissa et par gange før i tiden - husker hendes størrelse som lige over middel, men husker den ikke så godt, selv om det var en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newgame skrev, for 13 timer siden:

Ja tak... har læst anmeldelserne der, men har ikkeden store tillid til dem , der er stor kreativitet når der skal sælges sex desværres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med newgame - anmeldelserna på Wikien är inte tillförlitliga och alla anmelelse som inte är bra publiceras inte. Är det någon här inne som träffat British Nicole?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi British Nicole i går, hun er vældig sød men havde mange forbehold i akten, derudover havde vi aftalt golden shower, det var aftalt dagen før og fulgt op und alles, da jeg så kommer har hun alligelvel lige tisset, så hun kunne ikke. Det var lidt ærgerligt, så jeg kommer ikke tilbage. Knøsen

NB hendes værktøj er stort, men ikke i nærheden af hvad billederne indikerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...