Hop til indhold

Trans Melissa vs. Trans British Nicole..?

Featured Replies

Skrevet

Ikke sikker, men de fleste transer måler vist længden fra røvhullet er mit indtryk

Skrevet

British Nicole har en række positive anmeldelser på www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=1979&lan=da 

De skriver alle at den er stor, så klart en mulighed hvis det er det du søger.

Skrevet

Jeg har fået rigtig god service af Melissa et par gange før i tiden - husker hendes størrelse som lige over middel, men husker den ikke så godt, selv om det var en god oplevelse.

Skrevet
  • Author
newgame skrev, for 13 timer siden:

Ja tak... har læst anmeldelserne der, men har ikkeden store tillid til dem , der er stor kreativitet når der skal sælges sex desværres.

• 5 weeks later...
Skrevet

Enig med newgame - anmeldelserna på Wikien är inte tillförlitliga och alla anmelelse som inte är bra publiceras inte. Är det någon här inne som träffat British Nicole?

Skrevet

Var forbi British Nicole i går, hun er vældig sød men havde mange forbehold i akten, derudover havde vi aftalt golden shower, det var aftalt dagen før og fulgt op und alles, da jeg så kommer har hun alligelvel lige tisset, så hun kunne ikke. Det var lidt ærgerligt, så jeg kommer ikke tilbage. Knøsen

NB hendes værktøj er stort, men ikke i nærheden af hvad billederne indikerer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.