SweetHeart 0 Skrevet 4. Maj, 2019 Jeg er en kvinde på 27 som virkelig gerne vil prøve flere mænd, helst idag hvis det kunne lade sig gøre haha Men hvor finder man den slags mænd som gerne vil det henne? Er ikke til swingerklubber er der nogen hjemmesider man måske kan lede på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemandfinn 0 Skrevet 4. Maj, 2019 Jeg melder mig da gerne som den første 42 år fra kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndreJohnson 3 Skrevet 4. Maj, 2019 21 her også fra kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 4. Maj, 2019 Hvor i landet er du fra? Jeg vil også gerne deltage hvis det ikke er alt for langt og køre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Maj, 2019 (edited) SweetHeart skrev, for 26 minutter siden: Jeg er en kvinde på 27 som virkelig gerne vil prøve flere mænd, helst idag hvis det kunne lade sig gøre haha Men hvor finder man den slags mænd som gerne vil det henne? Er ikke til swingerklubber er der nogen hjemmesider man måske kan lede på Redigeret 4. Maj, 2019 af Nemtøs Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 4. Maj, 2019 Jeg foretrækker også alle andre steder end swingerklub Nemtøs, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetHeart 0 Skrevet 4. Maj, 2019 migselv5 skrev, for 6 minutter siden: Jeg foretrækker også alle andre steder end swingerklub Nemtøs, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. Hvad blev der skrevet, kan ikke se det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Maj, 2019 migselv5 skrev, for 3 minutter siden: Jeg foretrækker også alle andre steder end swingerklub Nemtøs, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. Hvis det blot handler om at prøve flere mænd, er swingerklub nemt. Grænser bliver overholdt og folk er der af samme grund. Det kan være svært at finde flere mænd på fx AL. som rent faktisk møder op til en aftale. Jeg har været i swingerklub 2 gange og man vælger selv hvor offentlig man har lyst til at sexe og med hvem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IlovethemYoung 44 Skrevet 4. Maj, 2019 28 her - Sjælland - Klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 4. Maj, 2019 SweetHeart skrev, for 17 minutter siden: Jeg bor ved Allerød Ok, lidt for langt væk, da jeg er i Jylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 4. Maj, 2019 Nemtøs skrev, for 17 minutter siden: Hvis det blot handler om at prøve flere mænd, er swingerklub nemt. Grænser bliver overholdt og folk er der af samme grund. Det kan være svært at finde flere mænd på fx AL. som rent faktisk møder op til en aftale. Jeg har været i swingerklub 2 gange og man vælger selv hvor offentlig man har lyst til at sexe og med hvem Ja, det er da rigtigt at det er nemmere end at finde mænd der rent faktisk møder op til en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetHeart 0 Skrevet 4. Maj, 2019 Hvornår er i her så allesammen, haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 4. Maj, 2019 Hvad koster det ?? Hvis du skal have noget for det, så er det vel ikke fair at "fange fisk" i forum, når etablerede annoncører ikke må. Tror det er nemmere at oprette en annonce. Enten herinde eller på annonceligt. Planlægge det lidt nærmere osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
basse1972 31 Skrevet 4. Maj, 2019 SweetHeart skrev, 1 time siden: Hvornår er i her så allesammen, haha Jeg er klar, skriv evt PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 4. Maj, 2019 SweetHeart skrev, 1 time siden: Hvornår er i her så allesammen, haha Helt ok at du ikke er ikke er til swingerklubber, selv om det ville være et godt sted. Du kunne opretter dig på xklub.dk og se om der var en mulighed der Håber din drøm lykkes for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg