Hop til indhold
SweetHeart

Vil gerne prøve flere mænd :)

Recommended Posts

Jeg er en kvinde på 27 som virkelig gerne vil prøve flere mænd, helst idag hvis det kunne lade sig gøre haha :P
Men hvor finder man den slags mænd som gerne vil det henne? :) Er ikke til swingerklubber er der nogen hjemmesider man måske kan lede på :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
SweetHeart skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er en kvinde på 27 som virkelig gerne vil prøve flere mænd, helst idag hvis det kunne lade sig gøre haha :P
Men hvor finder man den slags mænd som gerne vil det henne? :) Er ikke til swingerklubber er der nogen hjemmesider man måske kan lede på 

Redigeret af Nemtøs
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
migselv5 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg foretrækker også alle andre steder end swingerklub Nemtøs, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. 

Hvad blev der skrevet, kan ikke se det :) ?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
migselv5 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg foretrækker også alle andre steder end swingerklub Nemtøs, men sådan er vi jo heldigvis forskellige. 

Hvis  det blot  handler  om  at  prøve  flere  mænd,  er  swingerklub  nemt. Grænser  bliver  overholdt  og  folk  er  der  af  samme  grund. 

Det  kan  være  svært  at  finde  flere  mænd på  fx AL. som  rent  faktisk møder  op  til  en  aftale. 

Jeg  har  været  i  swingerklub  2 gange  og  man  vælger  selv  hvor  offentlig  man  har  lyst til at sexe  og  med  hvem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 17 minutter siden:

Hvis  det blot  handler  om  at  prøve  flere  mænd,  er  swingerklub  nemt. Grænser  bliver  overholdt  og  folk  er  der  af  samme  grund. 

Det  kan  være  svært  at  finde  flere  mænd på  fx AL. som  rent  faktisk møder  op  til  en  aftale. 

Jeg  har  været  i  swingerklub  2 gange  og  man  vælger  selv  hvor  offentlig  man  har  lyst til at sexe  og  med  hvem 

Ja, det er da rigtigt at det er nemmere end at finde mænd der rent faktisk møder op til en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad koster det ?? Hvis du skal have noget for det, så er det vel ikke fair at "fange fisk" i forum, når etablerede annoncører ikke må.

Tror det er nemmere at oprette en annonce. Enten herinde eller på annonceligt. Planlægge det lidt nærmere osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetHeart skrev, 1 time siden:

Hvornår er i her så allesammen, haha :P

Helt ok at du ikke er ikke er til swingerklubber, selv om det ville være et godt sted.

Du kunne opretter dig på xklub.dk og se om der var en mulighed der

Håber din drøm lykkes for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...