Hop til indhold

Sex ferie

Featured Replies

Skrevet

Hej alle eroguidere

Nu skal det simpelthen være. Jeg har bestemt mig for at nu vil jeg bruge en uge hertil sommer som skal stå i sexens tegn.

Jeg forestiller mig, at jeg rejser et sted hen og når jeg er ankommet til lokationen møder jeg mennesker som også er rejst hertil for at dyrke sex og have en fed ferie.

Jeg er ikke særlig blufærdig mht. nøgenhed så jeg kunne godt tænke mig det var et sted hvor alle bare var helt nøgne og hvor der bl.a. bliver dyrket sex på fællesarealer og ikke kun i lukkede rum med 2-3 personer.

Måske sørger jeg et swingerområde eller måske er det et sted hvor man betaler for fx. 1 uge og så opholder man sig bare der på stedet og hygger sig. Et slags resort.

Jeg har søgt forskellige steder på nettet, men har ikke lige kunnet finde frem til noget af det jeg søger.

Er der nogen der har erfaringer med sådanne steder jeg beskriver her eller kender nogle steder der måske kunne falde i min smag?

Måske er der nogen der har lyst til en rejsepartner til sådanne en lille ferie, for så er jeg højst sandsynlig frisk:-)

Skrevet
underdog40 skrev, for 16 minutter siden:

Det tog mig 10 sekunder på Google at finde denne her: https://www.toplesstravel.com/hedonism.aspx 

Mon ikke du kan finde lidt flere muligheder hvis du bruger lidt mere tid end jeg gjorde. 

hej underhund, tror ikke lige det link appellere til sexforsjovs behov han vil på et "sexresort" jeg klikkede på australien og et andet land..intet om phisse...måske det her kan hjælpe ham og andre  http://www.ailaonline.net/  der er masser af muligheder også i Caribien og ja 15 sekunder uden den store besvær, så sexforsjov må til tastaturet

Redigeret af Alkoholikeren

Skrevet
Casten skrev, for 49 minutter siden:

Cap d'Agde - så skal du ikke flyve så langt.

Præcis. 40.000 mennesker uden tøj på, shop nøgen i supermarkedet, dyrk sex på Plages des Couples. Og vælg mellem swingerklubberne om aftenen. Det sidste har dog lidt udfordringer som singlemand. 

Skrevet

Tag til Cap d’Agde  i Frankrig .. stort nudist/swinger by

Gran canaria har en del swingerklubber og en swinger/nudist strand (maspalomas) .. har været der og .. ret frækt ;)

enjoy 

Skrevet
GangbangFyren skrev, for 1 minut siden:

Tag til Cap d’Agde  i Frankrig .. stort nudist/swinger by

Gran canaria har en del swingerklubber og en swinger/nudist strand (maspalomas) .. har været der og .. ret frækt ;)

enjoy 

Men skal man ikke have en partner (mand og kvinde) får at have muligheden for at deltage i swingerklubber? 

Skrevet
Carl72 skrev, for 13 minutter siden:

Men skal man ikke have en partner (mand og kvinde) får at have muligheden for at deltage i swingerklubber? 

Ikke på GC (og jo heller ikke i danmark) meen som altid i livet: der er ingen garantier ...

Skrevet
Carl72 skrev, for 17 timer siden:

Cap d'Agde: Jeg er ikke help up to date med klubberne, men der plejer at være en enkelt af klubberne som lukker singlefyre ind. I andre klubber kan man komme ind som 3-some hvis man f.eks møder et par på stranden, som man... swinger med :)

Generelt er der jo ikke sex-garanti som singlemand i swingerklubber. Og du spurgte efter "resort el lign". Det lever le Cap op til; man kan opleve rigtig meget ude på voksen-stranden.

Der er også et naturist-resort ved Atlanterhavskysten, kender det ikke nærmere, du må søge info om evt. sex-faktor: https://www.lajenny.fr/en/naturist-village-la-jenny/

Hvis du er til en anderledes campingferie så check https://campinglibertin.com/

ud, i dejlige Provance. Igen må du selv søge lidt; stedet har haft op- og nedture gennem årene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.