Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel!

https://annoncelight.dk/showad/274050

Så et opslag fra en jeg ikke havde set før og tænkte, why not.

Skrev til mailen og fik hurtigt svar. Ringe dansk, men forståeligt nok. Hun kræver 700,- for bj og har ikke stedet, så hun foreslår selv bil. 700,- for blow i bil er for meget for mig, så nej tak. Så havde hun pludselig stedet, omend 700,- stadigvæk var højt, var jeg på.

Jeg bad om at se et billede og hun ville gerne se et af mig også. Fornuftigt nok. Pæn pige, dog med noget der kunne ligne en næsering. 

Well, alt var i orden, tid blev aftalt, hun oplyste hun boede på Amager og bad om et billede mere, jeg bad om en adresse og så vendte hun retur med at mit billede var fake. Billedet var lige taget, og havde det tøj på jeg stod og gik i. Tog et billede mere, hvor både klokken og dagen kunne ses, men hørte ikke mere.

Er ganske nydelig og var det udseendet hun ikke var til, ville det være fair, for smag og behag er forskellig. Men fake, det lugter lidt mere af en der fik kolde finger og ikke helt ved hvad hun vil. 

Adressen fik jeg aldrig og 25 mails frem og tilbage var spild af tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...