Hop til indhold

Recommended Posts

Snuppede en tur hos Airs på Frederiksberg igen.

https://annoncelight.dk/showad/253133

På vagt var igen den ældre (50+) kvinde, som jeg også fik massage af sidst. Altså ikke hende på billedet, som hun derimod sagde er i Thailand (men aner ikke om det er rigtigt).

Jeg bestilte olie, som hun spurgte om skulle være blød eller hård. Jeg valgte medium. (NB weekendtilbudet er kun "blød" fandt jeg ud af sidst).

Det udviklede sig mere i retning af hård, vil jeg sige. Hun er ret habil til massage og trådte stort set på alle dele af min krop - en ny variant af fodmassage, men ikke bare sådan at hun trådte planløst rundt, hun bevægede sig, så det var egentlig massage. Derudover blev jeg godt æltet med hænderne.

Undervejs er bemærkede hun at tiden var ved at skride over, fordi jeg var så krævende at massere (hun sagde det var mine mange muskler, men mente nok myoser :D). Øv, jeg blev nervøs for at  afslutningen blev hastværk. Men da spørgsmålet kom, kilde-pirrede hun mig, så jeg ikke kunne sige nej. Hun leverede igen en topklasse afslutning med hænderne, hvor hele min krop blev pirret og jeg flere gange var tæt på, men hun så holdt igen. En sjov detalje jeg bemærkede var, at hun havde lukkede øjne en del af tiden, som om hun virkelig levede sig ind i, hvordan det virkede på mig. Det virkede helt optimalt. Bagefter var der lidt mere skuldermassage, trods tiden.

Jeg betalte lidt ekstra, da hun var gået 20 min over tiden. Hun ledte efter byttepenge, men jeg forklarede det var til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elfyr skrev, den 6.5.2019 at 07:52:

Hvad koster det med afslutning? Er der andre delser?

Rimelige priser, men det er aldrig til at vide om de er standardiserede. Andre fortæller at den anden massør kan tilbyde flere ting. Jeg aner ikke om hende her kan/vil og er personligt ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...