Hop til indhold
holstebronx

I hvilke tilfælde, må man skrive pigers tidligere navn?

Recommended Posts

Ok, jeg kan bare huske, at nogle gange er det blevet slettet og andre gange ikke, så blev jeg lidt forvirret. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Ok, jeg kan bare huske, at nogle gange er det blevet slettet og andre gange ikke, så blev jeg lidt forvirret. 

 

Du må kunne forstå at vi ikke bare kan komme med en udførlig forklaring i forum, hvis der er en grund til vi sletter tidligere navne. Det vil oftest ikke hjælpe pigen. 

Det er iøvrigt mig der har behandlet dine rapporter, og tak for dem. Men vi har ingen info om at pågældende pige skulle have skiftet navn på grund af problemer, som feks stalking. 

Da dette er en anmelder forum, skal det naturligvis være muligt at henvise til tidligere navne, hvis en pige der tidligere er kendt for dårlig service skifter navn. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg formoder at det så også er okay at oplyse hvilke telefonnumre og adresser den pågældende pige har arbejdet på... HVIS det har været oplyst på hennes annonce på et eller andet tidspunkt... Uanset om nuværende annonce ikke indeholder adresse eller telefon nummer mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 2 timer siden:

Du må kunne forstå at vi ikke bare kan komme med en udførlig forklaring i forum, hvis der er en grund til vi sletter tidligere navne. Det vil oftest ikke hjælpe pigen. 

Det er iøvrigt mig der har behandlet dine rapporter, og tak for dem. Men vi har ingen info om at pågældende pige skulle have skiftet navn på grund af problemer, som feks stalking. 

Da dette er en anmelder forum, skal det naturligvis være muligt at henvise til tidligere navne, hvis en pige der tidligere er kendt for dårlig service skifter navn. 

Naturligvis.

Men oftest "rapporterer" man jo bare, og så efter noget tid, så finder man ud af om det er slettet eller ej. 

Jeg har kun rapporteret om de indlæg, hvor man sort på hvidt kan se at folk skriver om tidligere navne. Så jeg aner jo ikke hvorfor pigen / pigerne har skiftet navn :)

Jeg kan dog heller ikke se, at det hjælper noget at skrive pigens tidligere navn... Er der så mange piger som fusker?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, for 2 timer siden:

Jeg formoder at det så også er okay at oplyse hvilke telefonnumre og adresser den pågældende pige har arbejdet på... HVIS det har været oplyst på hennes annonce på et eller andet tidspunkt... Uanset om nuværende annonce ikke indeholder adresse eller telefon nummer mere.

Hvis ikke vi kan se en adresse i en annonce, så må i forvente at vi sletter.

Men hvis det er et meget kendt problem med en bestemt pige, så vil vi jo som oftest være klar over situationen og så kan det godt være vi lader det stå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Naturligvis.

Men oftest "rapporterer" man jo bare, og så efter noget tid, så finder man ud af om det er slettet eller ej. 

Jeg har kun rapporteret om de indlæg, hvor man sort på hvidt kan se at folk skriver om tidligere navne. Så jeg aner jo ikke hvorfor pigen / pigerne har skiftet navn :)

Jeg kan dog heller ikke se, at det hjælper noget at skrive pigens tidligere navn... Er der så mange piger som fusker?

Jeg ville gerne kommunikere lidt mere med forum omkring udfaldet af rapporterne. Men det vil ganske enkelt være en for stor opgave, da det jo er ens fritid vi bruger på det her. Men i er jo selvfølgelig altid velkomne til at skrive her, eller en pm hvis der er noget i gerne vil have svar på. 

Vi har konkretiseret hvilke retningslinjer vi arbejder efter, og hvorfor de er som de er. Mere er der ikke at sige til den sag. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne have en ting på plads...

En pige skifter navn hele tide, og har i sin tidligere annonce skrevet telefonnummer og adresse..

Jeg må så kun skrive alle hendes tidligere navne, men ikke hendes adresse og tlf. hvis de ikke er i hendes nuværende annonce... ØHHH

HVEM skal så stå for det opklaringsarbejde??

Enten på pigens navn og tlf oplyses.. HVIS hun selv på et tidspunkt har oplyst det i en annonce... ELLER så må INGEN personoplysninger oplyses.. Hverken tidligere navn, adresse og tlf... selvom hun selv hr annonceret med det.

I må have en klar linje her... det andet er for svagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil gerne have en ting på plads...

En pige skifter navn hele tide, og har i sin tidligere annonce skrevet telefonnummer og adresse..

Jeg må så kun skrive alle hendes tidligere navne, men ikke hendes adresse og tlf. hvis de ikke er i hendes nuværende annonce... ØHHH

HVEM skal så stå for det opklaringsarbejde??

Enten på pigens navn og tlf oplyses.. HVIS hun selv på et tidspunkt har oplyst det i en annonce... ELLER så må INGEN personoplysninger oplyses.. Hverken tidligere navn, adresse og tlf... selvom hun selv hr annonceret med det.

I må have en klar linje her... det andet er for svagt.

 

Det må være rigeligt at nævne de tidlige navne der har været brugt og evt byer.

Hvis udlejere er blevet taget ved næsen af en svindler, er det ikke rimeligt at de staffes ekstra, ved at få deres udlejningsadresse udstillet herinde. 

Men det vil være noget vi tager individuel stilling til i de enkelte tilfælde. 

Redigeret af Rooster
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Mht rapporter så er det meget meget svingende hvordan de bliver behandlet. Man savner lidt en mere ensartet behandlings metode. For det virker som om at det kommer an på hvem der behandler den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Mht rapporter så er det meget meget svingende hvordan de bliver behandlet. Man savner lidt en mere ensartet behandlings metode. For det virker som om at det kommer an på hvem der behandler den.

Vi tilstræber at have en ens linje, men jeg skal da ikke kunne afvise at du kan finde afvigelser. Jeg skal heller ikke kunne afvise at en enkelt rapport hist og pist kan var behandlet lige vel hurtigt, fordi man har travlt.

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...