Hop til indhold
Guest BigThaiNut

Mee Dee Langenæse Aarhus

Recommended Posts

Guest BigThaiNut

Jeg måtte prøve igen og give hende en chance til.

Hun kalder sig Moo. ;) ;) :rolleyes: 

Sidste gang skrev jeg om hende i en anden tråd, at der ikke var nogle "piring"

Jeg tog af sted med den tømte spare grise i lommen og drog mod Langenæse 15 A, hedde adressen.

Maneerat plejede den at hedde, nu er den Mee Dee og den kan ikke findes nogle steder på nettet. 

Jeg tror at hun har nok stam kunder, derfor er hun ikke på nettet og den professionel massage den første omgang.

Massagen igen var noget af den bedste jeg oplevede men med en lille "twist" den her gang.

Jeg tror at hun har en plan, den første gang er det totalt professionelt behandling,  men ved den anden besøge bliver man tilbudt noget mere. 

Massagen var lige så godt som den første gang, med masser af piring den her gang. Jeg vendte mig om lige med det samme da hun begyndte med leje, afklædt hende og var overrasket at patterne var lige dem jeg søgte efter. De var pænt D-er

Dejlig lille krop, stramt og lækkert. Lidt buttet på maven men ikke den "turn off" slags.

Jeg vil advare dog om at hun er ikke til den sædvanlig Aarhus pris. En FP kostede 1200, men jeg måtte altså prøve den lille dejlig krop.

Hun var ikke rigtig "aktiv", og heller ikke med blow, ja, uden gummi men kort varigt og blev erstattet med en mekaniske greb.

Alt i alt.

Massagen 8

Pigen 8

Lokalet er rent og med godt bad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut

Søger stadigvæk den gode super BLOW og de dejlig store batterier.

;) ;) 

Måske og næste gange vil jeg prøve hende Raya hos Siam som AarhusElskeren skrev om. 

Men jeg må heller vente indtil spare grisen er tykke igen. :)  :) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, for 9 timer siden:

Jeg måtte prøve igen og give hende en chance til.

Hun kalder sig Moo. ;) ;) :rolleyes: 

Sidste gang skrev jeg om hende i en anden tråd, at der ikke var nogle "piring"

Jeg tog af sted med den tømte spare grise i lommen og drog mod Langenæse 15 A, hedde adressen.

Maneerat plejede den at hedde, nu er den Mee Dee og den kan ikke findes nogle steder på nettet. 

Jeg tror at hun har nok stam kunder, derfor er hun ikke på nettet og den professionel massage den første omgang.

Massagen igen var noget af den bedste jeg oplevede men med en lille "twist" den her gang.

Jeg tror at hun har en plan, den første gang er det totalt professionelt behandling,  men ved den anden besøge bliver man tilbudt noget mere. 

Massagen var lige så godt som den første gang, med masser af piring den her gang. Jeg vendte mig om lige med det samme da hun begyndte med leje, afklædt hende og var overrasket at patterne var lige dem jeg søgte efter. De var pænt D-er

Dejlig lille krop, stramt og lækkert. Lidt buttet på maven men ikke den "turn off" slags.

Jeg vil advare dog om at hun er ikke til den sædvanlig Aarhus pris. En FP kostede 1200, men jeg måtte altså prøve den lille dejlig krop.

Hun var ikke rigtig "aktiv", og heller ikke med blow, ja, uden gummi men kort varigt og blev erstattet med en mekaniske greb.

Alt i alt.

Massagen 8

Pigen 8

Lokalet er rent og med godt bad

kan fuldt tilslutte mig din oplevelse hos Moo ....

har nu aldrig fået massage men kun short time ... da bordel massage stederne ofte er elendig olie sjask massage 

har nok besøgt moo en 5 -6 gange og det blev ikke bedre eller dårligere ...men helt klart maskin sex ... og ikke meget GFE hygge ...

hun er helt sikkert sexy af hendes alder .... slut 30' til midt 40'erme ... og på mange måder mere tiltalende end ejeren af stedet ...

men de er helt sikkert hardcore ludere begge to, som tænker på at du skal ud af døren hurtigst muligt så der ikke er en anden kunde som banker forgæves på døren

 ... så alt efterdagen, situation (hvis det fx ringer på mens man er der ) osv osv

vil også sige at Langenæs har intet "respektabelt" over sig længere .... det er et helt klart for alle at det er et thai bordel(også for almindelige mennesker som ikke kender til denne branche) ... døren er mørklagt  og altid helt nedrullede persienner ..og det obligatoriske "OPEN"

tidligere kunne man forsvare det med massage, det kan man nok ikke længere...

og så er der  pænt meget udsigt fra kaffe/kage spisende mødre grupper på lagekagehuset...

så for dem som ikke lever et "helt alene førtidspensionist liv uden bekendtskabskreds" , er det ikke et optimalt sted at søge hen for selvskab ....

(intet galt med førtidspensionister ... det skal bare opfattes som et billed sitiutfionen )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det ikke Pen der har stedet? eller har hun overdraget det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
thomas 123 skrev, for 7 minutter siden:

kan fuldt tilslutte mig din oplevelse hos Moo ....

har nu aldrig fået massage men kun short time ... da bordel massage stederne ofte er elendig olie sjask massage 

har nok besøgt moo en 5 -6 gange og det blev ikke bedre eller dårligere ...men helt klart maskin sex ... og ikke meget GFE hygge ...

hun er helt sikkert sexy af hendes alder .... slut 30' til midt 40'erme ... og på mange måder mere tiltalende end ejeren af stedet ...

men de er helt sikkert hardcore ludere begge to, som tænker på at du skal ud af døren hurtigst muligt så der ikke er en anden kunde som banker forgæves på døren

 ... så alt efterdagen, situation (hvis det fx ringer på mens man er der ) osv osv

vil også sige at Langenæs har intet "respektabelt" over sig længere .... det er et helt klart for alle at det er et thai bordel(også for almindelige mennesker som ikke kender til denne branche) ... døren er mørklagt  og altid helt nedrullede persienner ..og det obligatoriske "OPEN"

tidligere kunne man forsvare det med massage, det kan man nok ikke længere...

og så er der  pænt meget udsigt fra kaffe/kage spisende mødre grupper på lagekagehuset...

så for dem som ikke lever et "helt alene førtidspensionist liv uden bekendtskabskreds" , er det ikke et optimalt sted at søge hen for selvskab ....

(intet galt med førtidspensionister ... det skal bare opfattes som et billed sitiutfionen )

 

Tak Thomas

Jeg ved godt at jeg undlade nogle andre detaljer men du har absolut ret i det du har tilføjet.

Kan og uden tvivl blive enig med det du skriver.

Dog vil jeg ikke besøge hende igen

Spar grisen bliver sur på mig  ;);) 

:) :) :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Er det ikke Pen der har stedet? eller har hun overdraget det?

Ved ikke rigtigt ven

men der var en sur Thai kvinde til stedet som spurgte om mange ting mens vi var i gang, og ved at råbe til Moo. 

Moo svared hele tiden at hun havde det travlt, også imens den lille fyr var i hendes mund, det var sjovt at høre på.

Ja, jeg kan lidt Thai men vil aldrig sige det till dem.

Tiden er helt præcis med hende, man kommer på et bestemt tid og så forlader man stedet præcis efter den tid man bestilte eller aftalte på stedet, og er det lige meget om du havde betalt den store beløbe.

Rent forretning og ikke andet.

Jeg vil ikke sige at jeg ikke vil der igen, men det er rigtig svært med os mænd, når den lille fyr styrer det hele. IKKE? ;);) 

Men måske næste måned eller lidt længere efter. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Pen i lørdags.

Hun undskyldte med at hendes hjælper ikke var der endnu. Det behøvede hun ikke. Pen ved hvad min krop har godt af. Fik en god massage og et hj i veltklasse. 

Vel en af de pæneste klinikker i byen.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 10 timer siden:

Var hos Pen i lørdags.

Hun undskyldte med at hendes hjælper ikke var der endnu. Det behøvede hun ikke. Pen ved hvad min krop har godt af. Fik en god massage og et hj i veltklasse. 

Vel en af de pæneste klinikker i byen.

8000

Vil det sige at Moo er flyttet derfra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, Lige nu:

Vil det sige at Moo er flyttet derfra?

Ved jeg ikke. Pen var alene i klinikken, hun sagde at hendes hjælper ville komme senere

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 11 timer siden:

Vel en af de pæneste klinikker i byen.

Men også mindst diskrete?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Men også mindst diskrete?

 

For mig er den fin diskret, kan nævne de første 15 klinikker i Aarhus der er mindre diskrete.

Der er mulighed for at blive lukket ud gennem kælderen i opgangen ved siden af.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
basba skrev, for 7 timer siden:

Vil det sige at Moo er flyttet derfra?

Nej, hun er her lidt endnu.

 

/Soy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Pen forleden. Hun var alene på stedet den dag men lokkede med en yngre model næste gang.  
Pen leverede godt.  Og et lille plus er at hun kan massere. 
Fine forhold.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...