Hop til indhold
Aarhuselsker

Århus, Somkid Dr. Margrethes Vej

Recommended Posts

Nogen der kan berette derfra fra et nyligt besøg.

Var der for et par år siden, og det var ret kedeligt. Kun massage af en lattermild rund kvinde. Men det er som skrevet 2 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se der er kommet et skilt i vinduet hvor der står : Kath Massage, men de flotte Somkid skilte hænger stadig på facaden. 

Er der kommet ny ejer? Der var en der nævnte at der hang et skilt med Somkid hos NN i Herluf Trollesgade. 

Der er måske ved at ske en omrokering i thaistederne i Århus. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der får ca 6 mdr. Siden og der er nok en grund til at jeg ikke har været der siden S's 

ved ikke noget om ejerforhold

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan se der er kommet et skilt i vinduet hvor der står : Kath Massage, men de flotte Somkid skilte hænger stadig på facaden. 

Er der kommet ny ejer? Der var en der nævnte at der hang et skilt med Somkid hos NN i Herluf Trollesgade. 

Der er måske ved at ske en omrokering i thaistederne i Århus. 

 

Ja, der er et STORT SKILT med KATH Massage; men jeg kunne ikke se tlf.nr., da jeg

kørte forbi ....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er et STORT SKILT med KATH Massage; men jeg kunne ikke se tlf.nr., da jeg

kørte forbi ....;-)

samme nr som på facade skiltet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...