Hop til indhold
BrianF

Hermodsgade 3 Aalborg

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der kan anbefale dette sted?

Jeg påtænker at besøge enten Joy eller Silvia, da jeg tænder på store bryster.

Ved i hvad priserne er.

På forhånd tak - skal nok selv skrive en anmeldelse når/hvis jeg tager derhen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej

Kan varmt anbefale hermodsgade 3 har tidligere skreve anmeldelser af piger der fra,

Stedet er måske ikke de. Mest diskrete da det ligger på en villavej dog har jeg aldrig oplevet at blive antastet eller andet, indgangen er den klassiske med en dør der ulåst indtil en lille mellemgang hvor man så ringer på, telefonpigerene plejer altid at tage imod om med godt et smil og tilbud om en sodavand eller andet,

Mht til de 2 piger du nævner kan jeg helt klart anbefale silvia dels fordi jeg syns hun lever op til hendes billeder & annonce, og dels fordi jeg kun har oplevet hende yde om super service hun skifter gerne til det tøj du måtte ønske, og så hun kanon go til at fornemme hvad der tænder en og hvornår hun skal køre på og hvornår hun skal holde igen, omkring hendes bryster så ja det silicone men syns ikke det kan hverken ses eller mærkes.

Mht til Joy har jeg kun besøgt hende en gang hvilket der er en grund til den primære grund er kemi men syns dog heller ikke hun lever ret godt op til hverken billeder eller annonce, ( søg evt på Joy herinde har kommenteret på et opslag om hende tidligere )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...