Hop til indhold
Dingo.

Patchey i Taastrup Wellness

Recommended Posts

Dingo. skrev, den 3.5.2019 at 16:18:

Hejsa,

Er der nogle, som har haft fornøjelsen af at møde hende? 

Link & Link

100% hende på alle billederne - ret smuk. Har besøgt hende og det var som jeg husker det - ok. Hun har en pænt stor pik, som jeg suttede og fik også hendes sperm i munden (ikke meget) men ok. Ellers skete der desværre ikke meget mere - savne at hun var aktiv også - måske der skal købes mere end den ½-time. 

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnnyBeGood skrev, den 3.9.2019 at 09:06:

Er der mon nogle nyere erfaringer?

Ja, det er der. Jeg besøgte hende i går, og hun er virkelig smuk! Flotte lavede bryster, meget kønt ansigt og lækker krop. Jeg interesserer mig ikke synderligt for resten (måske lidt paradoksalt). Som sidebemærkning kan jeg nævne, at jeg besøger LB's fordi de ofter udstråler en liderlighed som rigtige piger ikke kan. Svært at forklare, men sådan har jeg det. 

Og i forhold til netop dette punkt, skuffede Patchey lidt, men det kommer jeg tilbage til. 

Jeg havde bestilt tid, og det var måske en fejl, eller også var fejlen at jeg med det samme fortalte hende, at hun var smuk. I hvert fald ville hun have 2.000 for 1 time, hvilket jeg dog fik forhandlet ned til 1.500 for 50 miinutter. Tja....

Jeg ville gerne have noget rigtig massage (det var hun så ikke så god til), Tantra (hmmm, nåede vi vist aldrig rigtig til), B2B (det nåede vi slet ikke), og så FP (det nåede vi :-)) Da hun endelig smed tøjet, var vi igang, og en lang fortælling kort, så suttede hun mig med/g (altid et ufravigeligt krav fra min side), og jeg kneppede hende i alle mulige og umulige positioner. Og endelig netop da vi kom til det, blev hun oprigtig liderlig at se og høre på. Det var fedt! Jeg sluttede af med at spille den af mellem hendes lækre bryster, afvekslende med lidt slik af mine kugler. Alt i alt ok, men det jeg manglede, og årsagen til at jeg nok ikke kommer igen var; analstimulering til mig, og tidligere reel ophidselse fra hendes side. Men køn, det er hun!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
Gammel rotte skrev, den 11.9.2019 at 11:57:

Ja, det er der. Jeg besøgte hende i går, og hun er virkelig smuk! Flotte lavede bryster, meget kønt ansigt og lækker krop. Jeg interesserer mig ikke synderligt for resten (måske lidt paradoksalt). Som sidebemærkning kan jeg nævne, at jeg besøger LB's fordi de ofter udstråler en liderlighed som rigtige piger ikke kan. Svært at forklare, men sådan har jeg det. 

Og i forhold til netop dette punkt, skuffede Patchey lidt, men det kommer jeg tilbage til. 

Jeg havde bestilt tid, og det var måske en fejl, eller også var fejlen at jeg med det samme fortalte hende, at hun var smuk. I hvert fald ville hun have 2.000 for 1 time, hvilket jeg dog fik forhandlet ned til 1.500 for 50 miinutter. Tja....

Jeg ville gerne have noget rigtig massage (det var hun så ikke så god til), Tantra (hmmm, nåede vi vist aldrig rigtig til), B2B (det nåede vi slet ikke), og så FP (det nåede vi :-)) Da hun endelig smed tøjet, var vi igang, og en lang fortælling kort, så suttede hun mig med/g (altid et ufravigeligt krav fra min side), og jeg kneppede hende i alle mulige og umulige positioner. Og endelig netop da vi kom til det, blev hun oprigtig liderlig at se og høre på. Det var fedt! Jeg sluttede af med at spille den af mellem hendes lækre bryster, afvekslende med lidt slik af mine kugler. Alt i alt ok, men det jeg manglede, og årsagen til at jeg nok ikke kommer igen var; analstimulering til mig, og tidligere reel ophidselse fra hendes side. Men køn, det er hun!!

Tak for anmeldelsen. Jeg har fulgt hende på Snapchat og der udstråler hun i den grad liderlighed og sensualitet. Har ofte tænkt på om det nu også forholder sig sådan i virkeligheden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
LesterBurnham skrev, for 2 timer siden:

For pokker hvor er hun smuk. Hvor fandt du hendes snap?

På Tinder, den ligger på hendes profil. Mange piger på tinder ligger deres brugernavne til Instagram og Snapchat ud på deres profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 11/9/2019 at 11:57:

Jeg interesserer mig ikke synderligt for resten (måske lidt paradoksalt). Som sidebemærkning kan jeg nævne, at jeg besøger LB's fordi de ofter udstråler en liderlighed som rigtige piger ikke kan. Svært at forklare, men sådan har jeg det. 

 

Sådan har jeg det også, og når de spørg mig om de skal komme svarer jeg jeg også bare at det kan de gøre hvis de har lyst, det er ikke for min skyld, jeg er ligeglad med deres sæd.

 

Når jeg knalder Alana bliver hun så liderlig undervejs at hun beder mig holde igen for ellers kommer hun, det synes jeg er vildt fedt, elsker når vi begge bliver så tændte at vi skal holde igen for ikke at springe for tidligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Patchey ser sgu smuk ud. Kan man få hende til at lægge nogle billeder af hendes pik? Hun er helt klart et besøg værd. Jeg skal da ud og smage på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
haija skrev, for 2 timer siden:

Patchey ser sgu smuk ud. Kan man få hende til at lægge nogle billeder af hendes pik? Hun er helt klart et besøg værd. Jeg skal da ud og smage på hende.

Mener hun engang lagde et pik billede op som lignede fint. Har suttet på den og smagt klatten, erindrer pikken til at være ca. 15 cm med et fin tykkelse - en lækker flot pik på en lækker flot kvinde. Hun var dog ikke særlig initiativrig og jeg måtte bede hende om det hele - hun var meget tidsfixeret og det ødelagde forløbet en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 5 timer siden:

Mener hun engang lagde et pik billede op som lignede fint. Har suttet på den og smagt klatten, erindrer pikken til at være ca. 15 cm med et fin tykkelse - en lækker flot pik på en lækker flot kvinde. Hun var dog ikke særlig initiativrig og jeg måtte bede hende om det hele - hun var meget tidsfixeret og det ødelagde forløbet en del.

Du har tilfældigvis ikke dette billede, vel? :D

Redigeret af haija

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige været ude at smage på Phatchy, jeg kunne ikke vente med at tage afsted. Hendes ansigt er fucking smukt (dejlige bryster) og jeg gennem-kneppede hende næsten uafbrudt i den halve time jeg havde aftalt med hende. Hun var lidt stram i numsen, at jeg måtte sænke farten ned engang imellem, så jeg ikke kom for hurtigt. :D
 

De ikke så positive sider, skal da selvfølgelig også nævnes synes jeg:

  • Fik at vide (da jeg første gang så hendes lækre pik) at hvis jeg havde tænkt mig at sutte den af på hende, så skulle jeg betale ekstra. Hm.. måske en anden gang.
  • Som jeg selv så på billederne før jeg tog afsted, så kunne jeg godt tænke mig at hun havde lidt mere kød på benene. Det vil have klædt resten af hendes krop og specielt hendes dejlige frække runde numse, at benene var pigefyldige.
  • Hun kunne godt have fjernet lidt af det hår hun havde omkring numsehullet, der var jo ikke særlig meget at fjerne alligevel.

Sidst men ikke mindst, så fik jeg dog nogle dejlige kys af hendes bløde læber. Heldigvis behøvede jeg ikke at betale ekstra for det. :D

Hun er helt klart et besøg værd. Hyg jer! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...