Hop til indhold

Recommended Posts

Har som vanligt brugt en del timer på at udvælge , og valget faldt på ovennævnte thaipige. Det var en oplevelse af de bedre selvom der er plads til forbedring.

Hun er en velskabt lille kvinde med en smuk fisse og flotte hjulpne bryster der ikke er overdrevent store. Det engelske kunne være bedre, så forsæg på lidt hyggesnak løb ud i sandet flere gange. Hun fik mig overtalt til at købe megafransk.

Hun ville helt klart gerne køre løbet, og startede en egentlig ganske dejlig blid oliemassage af arme og ryg. Det tog dog temmelig lang tid, men så startede pirringen som var rigtig dejlig men det var som om det blev ved pirringen. Jeg spurgte om det ikke var til til at vende sig og, og hun fortsatte de blide pirring af inderlår, balder og pung, og nu også pikken. Et blidt og dejligt superfransk startede, det var godt.

Bad om 69, og smuk er hun forneden.

Så lidt ridning, doggy og missionær. Hun holdt dog hånden for da jeg gerne ville se lidt da hun spredte benene godt "i dont like". Alt sammen godt uden at få englene til at synge.

Endte med at stå ved sengen mens hun sad og tog ladningen i munden. Det var dejligt, og hun fulgte mine anvisninger fint. Beholdt pikken i munde i lang tid. Intet hastværk.

Pige: 8,3

Sexen: lidt op og ned og berøringsvenlig er hun ikke ret meget. 8,5

Stedet: et af mine ynglings. 1. gang i det rum som er mørkere end "mit vanlige"

Alt i alt en god start på weekenden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Har som vanligt brugt en del timer på at udvælge , og valget faldt på ovennævnte thaipige. Det var en oplevelse af de bedre selvom der er plads til forbedring.

Hun er en velskabt lille kvinde med en smuk fisse og flotte hjulpne bryster der ikke er overdrevent store. Det engelske kunne være bedre, så forsæg på lidt hyggesnak løb ud i sandet flere gange. Hun fik mig overtalt til at købe megafransk.

Hun ville helt klart gerne køre løbet, og startede en egentlig ganske dejlig blid oliemassage af arme og ryg. Det tog dog temmelig lang tid, men så startede pirringen som var rigtig dejlig men det var som om det blev ved pirringen. Jeg spurgte om det ikke var til til at vende sig og, og hun fortsatte de blide pirring af inderlår, balder og pung, og nu også pikken. Et blidt og dejligt superfransk startede, det var godt.

Bad om 69, og smuk er hun forneden.

Så lidt ridning, doggy og missionær. Hun holdt dog hånden for da jeg gerne ville se lidt da hun spredte benene godt "i dont like". Alt sammen godt uden at få englene til at synge.

Endte med at stå ved sengen mens hun sad og tog ladningen i munden. Det var dejligt, og hun fulgte mine anvisninger fint. Beholdt pikken i munde i lang tid. Intet hastværk.

Pige: 8,3

Sexen: lidt op og ned og berøringsvenlig er hun ikke ret meget. 8,5

Stedet: et af mine ynglings. 1. gang i det rum som er mørkere end "mit vanlige"

Alt i alt en god start på weekenden

 

Hvor i byen holder hun til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Hvor meget gav du for sådan en tur?

 

Der er iøvrigt utrolig mange karakterer at dele ud af når du bruger decimaler.  :)

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 4 minutter siden:

Hvor i byen holder hun til ?

Det må jeg jo ikke skrive pga EG´s regler. Men det er på en af de store veje i den østlige del af byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. 

Hvor meget gav du for sådan en tur?

 

Der er iøvrigt utrolig mange karakterer at dele ud af når du bruger decimaler.  :)

1200 for 45 min med mega. 

Jeg får egentlig aflæsningen af karakterende ud med 2 decimaler, men runder altså af. Kan godt være at jeg skal afrunde til nærmeste halve/hele i stedet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 minutter siden:

1200 for 45 min med mega. 

Jeg får egentlig aflæsningen af karakterende ud med 2 decimaler, men runder altså af. Kan godt være at jeg skal afrunde til nærmeste halve/hele i stedet;)

Tak. 

Træls der fortsat ikke er priser som i trekantsområdet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 minutter siden:

Tak. 

Træls der fortsat ikke er priser som i trekantsområdet. 

 

Ja men jeg synes det hjælper. En time uden mf koster 1200. Det kan du også komme til at give i Fredericia og nogle steder i Vejle. Desværre er der ikke massagebænke - de giver nogle muligheder jeg sætter pris på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Er stedet nogenlunde diskret og hvordan med parkering? Kommer muligvis forbi Odense indenfor nærmeste fremtid og her lyder hun som et godt bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 9 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Er stedet nogenlunde diskret og hvordan med parkering? Kommer muligvis forbi Odense indenfor nærmeste fremtid og her lyder hun som et godt bud.

Diskret er måske så meget sagt hvis du tænker på at døren skal være i en mørk smøge hvor man kan komme uset til. Men der er superlet parkering, enten på boligblokkens egen p-plads eller på sidegade, og når jeg først står ved døren føler jeg mig ikke så udsat. Skriv evt at du er på vej til døren, så plejer de at stå parat og kigge på kameraet og lukke dig ind nærmest før du får ringet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 16 timer siden:

Diskret er måske så meget sagt hvis du tænker på at døren skal være i en mørk smøge hvor man kan komme uset til. Men der er superlet parkering, enten på boligblokkens egen p-plads eller på sidegade, og når jeg først står ved døren føler jeg mig ikke så udsat. Skriv evt at du er på vej til døren, så plejer de at stå parat og kigge på kameraet og lukke dig ind nærmest før du får ringet på.

Hvor i odense er stedet sådan cirka

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 6 timer siden:

Hvor i odense er stedet sådan cirka

Jeg må jo ikke skrive præcis adresse når pigen ikke selv skriver det, men det er et godt stykke ude af en af de store udfaldsveje i SØ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genbesøgte Pinky idag. Havde 2 unge velanmeldte østpiger i kikkerten, men trak den endelige beslutning så lang tid at det var for sent. Havde via sms spurgt på den Tantra massage (1 h 500 kr) som er nævnt i hendes annonce, men det kendte hun intet til - gav åbenbart slet ikke dette. Jeg blev overbevist om at det ikke er hende selv, der svarer, det passer også meget godt med hendes årlige engelske.

Ellers forløb det stort set som sidst. Jeg lå og fortrød i starten at jeg ikke havde besluttet mig for en af østpigerne, men Pinky er nu usædvanligt lækker uden tøj, når undtages de lidt hårde silibryster. Ingen ar eller hudsprægninger på maven, flot smal talje og sød røv der er fyldig på den helt lækre vis. Og hun pirrer godt, dejligt blidt, men jo ikke helt på niveau med nogle af pigerne i trekantsområdet

Det blev faktisk ret godt og jeg gik glad derfra. Travlt havde hun ikke med at få mig ud af døren, incl bad til sidt var jeg der 45-50 min. (havde betalt for 45 min).

Sexen denne gang 8,8. Se bare noobG  - det er godt med nogle valgmuligheder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 12/5/2019 at 09:28:

Jeg må jo ikke skrive præcis adresse når pigen ikke selv skriver det, men det er et godt stykke ude af en af de store udfaldsveje i SØ

Ved jeg godt men det kunne være du kunne sige hvad der lå ved siden af eller tæt på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer at få adressen oplyst når jeg ringer/skriver og bestiller tid.:rolleyes:

Jeg forstår ikke interessen i at vide hvor den eller den klinik ligger henne - hvis ikke man skal besøge dem????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 1 minut siden:

Jeg plejer at få adressen oplyst når jeg ringer/skriver og bestiller tid.:rolleyes:

Jeg forstår ikke interessen i at vide hvor den eller den klinik ligger henne - hvis ikke man skal besøge dem????

Planlægning. Om det er i den ene eller anden ende af byen, er en faktor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg plejer at planlægge efter den adresse jeg får oplyst. Men selvfølgelig kan vi ha forskellige indgangsvinkler. Jeg vælger ikke beliggenhed, men vælger den pige jeg vil besøge - og bestiller tid.

Viser det sig at være et skod sted - forklarer jeg pigen, på en høflig måde, at hun er fejlplaceret i de omgivelser - og kører igen. Hvorefter jeg skriver til hende jeg bestilte ved, og forklarer hvorfor jeg kørte igen . Heldigvis ser det ud til, at standarden stille og roligt hæves rundt omkring. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 7 timer siden:

Ved jeg godt men det kunne være du kunne sige hvad der lå ved siden af eller tæt på det

Det er et godt stykke ud af en af de store veje i bydelen, hvor der de sidste 2-3 år har været øst- og vist også sydeuropæiske piger. Men skriv at du gerne vil vide det på forhånd, så får du nok en ikke helt præcis adresse så du kan vurdere ud fra dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 4 timer siden:

Jeg plejer at få adressen oplyst når jeg ringer/skriver og bestiller tid.:rolleyes:

Jeg forstår ikke interessen i at vide hvor den eller den klinik ligger henne - hvis ikke man skal besøge dem????

Jeg kan godt lide at vide adressen nogenlunde præcist. Der er steder der er så indiskrete at jeg ikke vil komme der, og jeg har også venner i byen, som gør at der er beliggenheder jeg fravælger. Samtidig har jeg sjældent mulighed for, og endnu sjældnere lyst til at køre rundt og vælge udfra geografien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...