Hop til indhold
oprørt

Natasja Deep blæser dig omkuld.

Recommended Posts

Området har jeg ikke skrevet på, da hun kun var i Hadsten den ene dag, og jeg ikke ved hvor hun normalt huserer.
https://annoncelight.dk/showad/193977

Jeg besluttede mig for at få et blowjob fra Natasja Deep, da hun var i mit nærområde.
Den beslutning viste sig at blive en jeg husker i lang tid fremover.... nok indtil jeg bliver dement.

Da jeg kom, var hun lige landet, og hun var lidt stresset med at besvare beskeder, og lige få sat det hele som hun ønskede.
Intet problem, da vi på forhånd havde aftalt hvad der skulle ske, og jeg kunne bruge tiden til selv, lige at se hende an imens jeg så småt klædte mig af.
Hun har et smukt ansigt, og holder sig enormt godt. Håret er klippet lidt kortere end på billederne, ca skulderlangt - det er jo forår, og tingene skal jo fornys en gang i mellem. Jeg er selv ret glad for korthårede kvinder, så det måtte sagtens være klippet kortere, uden hun havde hørt noget ondt fra mig.
Så startede det sjove.
Jeg må indrømme at jeg ikke har så meget at sammenligne med mht den dybe kunst, men holy ball-busting beatitude batman, om jeg nødt det.
Helt fra slap af, fik pikken fuld opmærksomhed, og da den kom op i fuld tilstand, føltes det faktisk, som om jeg langsomt blev fuld under hendes behandling.
Ned til roden, og op igen for lige at få luft, og så ned igen.
Tungen smøg sig rundt om min pik, selv når hun var helt nede, og det var en kamp, ikke at støde til med hoften.
Når hun kom op igen, kørte tungen lystigt rundt om hovedet, og hendes hænder blev også taget i brug.
Det var ret tydeligt at mærke at hun selv nyder det, og ikke kun på de små støn der begyndte at komme fra hende. Hendes trusser var efterhånden ved at være lidt våde i det, halvvejs igennem.
Hendes behandling fik mig flere gange til at komme med flere et-stavelses ord, som jeg ellers ikke gør normalt, imens mine mavemuskler lavede små ryk, og mine fingre greb om lagenet.
Hun havde glemt at slå telefonen på lydløs, og der var masser af beskeder, og opkald imens det hele foregik, men det ænsede jeg kun som en meget fjern begivenhed. (Hun havde nok husket det, hvis hun ikke var blevet forsinket, og lidt stresset da hun ankom.)
Jeg blev holdt på kanten af udløsning, helt til tiden løb ud, og da hun fortalte mig, at det var nu, skulle der kun ganske lidt til at få mig ud over afgrunden, hvor bevidstheden holder op med at fungere.
Aldrig har jeg prøvet at blive stakåndet af at få min pik suttet. Jeg lå og gispede, var svimmel, kroppen summede og jeg kunne kun lave små støn i et stykke tid, og man skulle tro det var dårlige ting, men jeg havde det fantastisk.

Næste gang, Natasja. Næste gang skal du satme få gengæld. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super-skriv ´oprørt´ - jeg er på bølgelængde med dig ift. Natasja; hun er megaskøn og fræk - klar anbefaling herfra mit tastatur …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...