Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa er der nogen der har erfaring med de 3 piger i Næstved...

Har overvejet en B2B men hvem er kønnest...sødest..og varmest..og må man røre..????

Vil også lige høre om nogen kender det nye sted i Rønnede....de har ingen hjemmeside...

:o))

håber på lidt hjælp...:o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa er der nogen der har erfaring med de 3 piger i Næstved...

Har overvejet en B2B men hvem er kønnest...sødest..og varmest..og må man røre..????

Vil også lige høre om nogen kender det nye sted i Rønnede....de har ingen hjemmeside...

:o))

håber på lidt hjælp...:o)

Dem i Næstved har heller ikke hjemmeside? Eller gad du bare ikke paste den ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen...er der ikke en der kan gi lidt info om dem...??? Kender dem ikke...

Priser-udseende og om det er pengene værd..

:o)

Går udfra at du mener Dokkae som du spurgte efter i starten af tråden.

Der ligger en lidt rodet tråd om hende m.fl. på gimel:

http://gimel.dk/log/Anmeldelser1/ShowMe ... sp?ID=6121

Har besøgt Joy som er indehaveren for ca. 1 år siden, hun var sur og mut da jeg var der, men udmærket massage.

Hun havde før næstved, en klinik i Albertslund.

De andre piger må være kommet til for nyligt.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi igen i sidste uge.

Der var kun en anden, som jeg er blevet masseret af tidligere - "Um"

Jeg har endnu ikke mødt den tredie pige.

Mine oplevelser.

Joy: Giver en god massage og efter et antal gange løsner hun op og smiler meget mere. Hun giver en god "svensk". Hende body to body er ok fræk, men hun beholder desværre trusserne på. Jeg har ikke oplevet mulighed for mere end svensk.

Um: God nipsekrop, men hun har vist passeret de 50. Hun tilbyder også body to body - men hendes alder og generelle udseende har hverken givet mig lyst til det eller svensk. Massagen er ikke nær så god som den Joy giver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er der nogen der har flere oplysninger på A&P Thaimassage. Jeg kan se af ovenstående at de er flyttet til Rønnede, men jeg kan kun finde gamle annoncer fra dem, hvor de lå i Tureby, og jeg har prøvet at ringe til tlf. nummeret fra disse annoncer, men det findes ikke mere.

Jeg ville blive rigtig glad for lidt hjælp til at finde frem til A&P i Rønnede, da jeg aldrig har prøvet Thai før, og derfor gerne vil starte med et "hurtigt smut forbi" hvor jeg ikke har alt for langt :)

Takker på forhånd!

Serious

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er der nogen der har flere oplysninger på A&P Thaimassage. Jeg kan se af ovenstående at de er flyttet til Rønnede, men jeg kan kun finde gamle annoncer fra dem, hvor de lå i Tureby, og jeg har prøvet at ringe til tlf. nummeret fra disse annoncer, men det findes ikke mere.

Jeg ville blive rigtig glad for lidt hjælp til at finde frem til A&P i Rønnede, da jeg aldrig har prøvet Thai før, og derfor gerne vil starte med et "hurtigt smut forbi" hvor jeg ikke har alt for langt :)

Takker på forhånd!

Serious

Den har du her: :)

KONGSTED/ RØNNEde

A & P Thaimassage. Møllevej. Postnummer 4683.

Tlf. 9171 0164

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
JesperJ skrev, den 3.1.2022 at 10:19:

Gammel tråd, men prøver.

Joy som er omtalt i tråden, er der nogen der ved om hun stadig er aktiv?

 

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men det er længe siden jeg har hørt hende omtalt eller set hende nogen steder.

Hun virkede meget træt og sur til sidst, så måske er hun stoppet i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...