Hop til indhold
MrPilot

Olivia på Østerbro

Recommended Posts

Jeg aflagde et besøg hos hende nogle dage siden, som ikke kan anbefales. Først og fremmest holder hun ikke sine aftaler. Jeg skrev i forholdsvis god tid, og bekræftede også aftalen 20 min før per SMS, som hun forlangte. Men da jeg ankom til adressen, skriver hun pludselig tilbage, at hun er optaget. Jeg blev lokket af de fine billeder og den ene anmeldelse fra Odense, så jeg ventede i min bil. 

Da hun endelig var ledig, så var den en hel anden pige end på billederne. Ikke fordi hun ikke var pæn - mine forventninger var nok for høje.

Hele akten bar præg af, at det skulle overstås så hurtigt, som muligt. Hun var ikke særlig berøringsvenlig (man måtte heller ikke slikke missen på trods af, at hun annoncerer med det), og jeg kunne ikke prøve stillinger, som jeg ville. En service jeg vil karakterisere, som meget under middel. Og ligeså snart jeg havde skudt kanonen af, gik hun ud i et andet rum for at kigge i sin mobil. 

Hvad diskretion angår, så var det også ligesom en by i Rusland. Da jeg var på vej ud af badet, var jeg lige ved at støde ind i en af brødrene, som var færdig med at ordne hendes veninde. Veninden var da hurtig nok til at lige lukke døren til sit værelse, så jeg kunne komme ud. Veninden så meget sød ud, og jeg fortrød lidt, at jeg ikke valgte hende istedet. Hvordan hendes serviceniveau er vides ikke. 

Jeg fik lettet trykket, men hun er helt klar IKKE en jeg vil besøge igen :)

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...