Hop til indhold
denventende

Lübeck - oplevelser

Recommended Posts

Hej med jer.

Da jeg sammen med fruen var i Lübeck nogle dage, tænkte jeg at hvis muligheden ville byde sig, ville jeg benytte muligheden at besøge en af de mange søde piger i byen. Jeg havde på forhånd tænkt at jeg ville besøge Anna som jeg har besøgt på et tidligere besøg i Lübeck. Anna huskede jeg som en meget sød pige som yder en god indlevende service. Hun er fra Bulgarien, men har været i Lübeck i ca 3 år. Besøger var også lige så dejligt som jeg havde forestillet mig

Hun holder til på Schützenstraße 33 som er et hus bestående af flere lejligheder, som udlejes til glædespiger. Huset er pænt, og det samme gælder lejligheden hvor der også er muligt at få bad.

Jeg havde også tænkt at jeg ville besøge en thai pige i Lübeck, og da 2 piger holder til i hver sin lejlighed i huset på Schützenstraße 33 var det nemmest at prøve en af dem. Jeg havde udset mig Aisha og Maya og først ringede jeg på hos Aisha, men blev meget skuffet da billedet slet ikke lignede hende som inviterede mig ind. Aisha var meget ældre, så jeg takkede nej og gik igen. Jeg ringede så på hos Maya, og hvilket syn. Hun er en fantastisk kvinde, sød, venlig og smukkere end billederne antyder. Hun ville bare gøre alt for at jeg følte mig som verdens heldigste mand.

Så 2 dejlige besøg i Lübeck er overstået og jeg er "happy". Så hvis man er til dejlig kæreste sex, med kys og alt andet godt, så kan jeg klart anbefale de 2 piger. Maya er omrejsende mens Anna arbejder fast i byen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123

Du skriver, at du havde fruen med?? Var hun også med på dine besøg, eller hvordan "slap" du væk - og oven i købet flere gange?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse123 skrev, for 13 minutter siden:

Du skriver, at du havde fruen med?? Var hun også med på dine besøg, eller hvordan "slap" du væk - og oven i købet flere gange?

jeg slap væk helt alene, og uden den mindste mistanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse123 skrev, for 18 timer siden:

Godt gået

Det er sku da nemt nok, siger bare man køre en tur, mens hun er sat af i et indkøbscenter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse123
Pite skrev, for 15 minutter siden:

Det er sku da nemt nok, siger bare man køre en tur, mens hun er sat af i et indkøbscenter.

 

Jeg plejer at skulle være med der også - for at betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse123 skrev, den 2.5.2019 at 23:30:

Du skriver, at du havde fruen med?? Var hun også med på dine besøg, eller hvordan "slap" du væk - og oven i købet flere gange?

Det er som regel bare at "gå dem trætte" - f.eks. i et indkøbscenter - og får de også lige en omgang på dobbeltsengen uden forstyrrende elementer som: en op- og tøjvask, der venter - så er der frit slag for at gå/køre en aftentur ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 3.5.2019 at 18:31:

Det er sku da nemt nok, siger bare man køre en tur, mens hun er sat af i et indkøbscenter.

 

Eventyret er vist billigere end undvigemanøvren - at sætte fruen af, med et kreditkort, i et indkøbscenter nogle timer  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...