Hop til indhold
NoobGPexplorer

Sofia fra Singapore i Odense.

Recommended Posts

Link:

https://annoncelight.dk/showad/272675

Jeg har tidligere haft luret på de søde asiatiske piger der har besøgt byen og denne gang skulle det være. 

Jeg skrev en e-mail og præsenterede mig selv. Jeg spurgte også om der var kys og CIM i prisen. Fik hurtigt positivt svar retur og jeg fik lavet en aftale. 

I annoncen står at hun har c-skål hvilket efter mine begreber ikke passer med pigen på billederne så jeg var da noget spændt på hvad der mødte mig. 

Det viste sig så at være pigen på billederne. Disse er nok nogle år gamle men det er stensikkert hende. 

Stedet er et enkeltværelse på et hotel og hun lukker en ind fuldstændig diskret af en sidedør. 

Nuvel. Jeg kommer ind på værelset. Afregner for en halv time og smider klunset. Bliver spurgt om jeg vil have bad. Fortæller at jeg netop kommer fra badet og hun kigger tilfreds på mig. Vi sætter os nøgne på sengen og snakker lidt men hendes engelske er ikke sådan super godt. 

Jeg begynder at nusse hende og hendes små søde naturlige bryster mens hun piller lidt ved dilleren som reagerer positivt. 

Det går så over i blow der er vådt, stille og roligt. Normalt vil jeg gerne have mere og hårdere sug, men det er ret lækkert alligevel. Hun er god til at bruge tungen omkring pikhovedet og jeg nyder livet. 

Jeg vil dog også gerne smage lidt så får mig mokket i stilling til en omgang misse slik. Jeg kan bedst lide en helt glat mis. Denne var desværre ikke blevet barberet måske en uges tid. Den var dog stadig lækker og hun responderede fint på mine anstrengelser. Jeg ville sgu godt have slikket noget mere da det er noget jeg synes er en dejlig disciplin, men det var ved at være tid til sex. 

På med gummi og en tur i missionæren. Derefter skulle vi have en gang doggy. Det varede dog kun kort. Synes det var lidt svært i den lille seng.

Af med gummi og Sofia lagde sig med hovedet ud over siden på sengen mens jeg stod på gulvet. Hun tog pikken i munden og gav et godt sugende blow. Det var et fedt syn. Det er sgu da fedt at få noget frækt på nethinden og det var altså frækt.  Efter lidt tid bad hun mig spille dilleren færdig mens hun lå med åben mund og ventede på proteinerne. Mmm ok tænkte jeg. Så får hun ladningen skudt godt ind hæhæ. 

Og sådan blev det. Hun tog det hele i munden men hun kunne ikke holde det inde, så en del af klatten røg ned på hendes skulder og en større del røg på gulvet. Hun famlede efter toiletrullen og jeg blev også bedt om at checke i vindueskarmen. Det var altså lidt spøjst og jeg grinte lidt af situationen. 

Derefter lidt snak og jeg må åbenbart have gjort et ok indtryk, for hun spurgte om jeg ikke kom og besøgte hende igen. 

Sød serviceminded pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 1 minut siden:

Lyder som en dejlig pige, hvor gammel vil du skyde hende til at være så ?

 

Jeg vil nødig tages til indtægt for noget. Jeg har rigtig svært ved at vurdere asiaters alder. Måske 25-30? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også været forbi hende men efter hun brændte mig af med den første aftale fordi hun var flyttet til andet hotel uden at give mig besked fik jeg så en aftale det nye sted men stoppede i døren da jeg ikke syntes hun var som billederne og meget ældre en de 23 som der står i annoncen så jeg gik igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...