Hop til indhold
Den gifte

Eva - finkestrasse 6

Recommended Posts

Så er det tid til min anden anmeldelse. I må bære over med mig da det kun er mit 2. Besøg nogensinde hos en glædespige :-)

Jeg ville oprindeligt ha besøgt fynia, men hun er smuttet fra finkestrasse igen :-( så valget stod mellem Eva eller Linda men efter at ha læst flere anmeldelser af Linda som beskrev hende som lidt kold valgte jeg Eva. Det fortrød jeg ikke :-)

Eva er en lille pige på omkring 160 cm og vil skyde hende til at veje omkring 45 kilo. Hun har nogle dejlige naturlige bryster som dog hænger en lille smule. Hendes alder på de 21, tror jeg passer meget godt.

Hun snakker desværre ikke engelsk og da jeg taler og forstår meget lidt tysk så var det desværre begrænset hvad vi kunne kommunikere :-( heldigvis er sex et sprog alle taler :-)

Jeg startede med at betale, hvorefter hun forsvandt i 5 min imens jeg klædte mig af. Vi startede med at nusse lidt, hun kyssede desværre ikke men det var nu hyggeligt alligevel. Jeg legede lidt med hende og hun med mig og da den var vågn, fik den en regnfrakke op og hun suttede mig. Det var et fint blowjob uden at være fantastisk, min hænder gik på opdagelse imens og det virkede som om det var helt okay og at hun nød det. Efter lidt tid tror jeg hun spurgte om hun skulle ride mig men var ikke helt færdig med at nyde hendes mund. Da jeg var klar til at kneppe hende, satte hun sig ovenpå mig og gav mig en fantastisk ridetur. Hun var dejlig stram og stønnede på en meget naturlig måde - eneste minus var at hun ikke på noget tidspunkt havde øjenkontakt med mig, det havde gjordt det lige en tand frækkere :-( Efter lidt tid tror jeg hun var træt i benene af at sidde ovenpå mig og spurgte om jeg ikke havde lyst til at tage hende bagfra, og det ville jeg gerne :-) jeg nød synet af hendes dejlige stramme krop imens jeg kneppede hende hårdt bagfra desværre kunne jeg ikke holde så længe da jeg kunne li hvad jeg så og hendes dejlige stønnen hjalp heller ikke lige frem til at jeg kunne holde længere. Jeg kom og lagde mig på ryggen hvorefter hun tørrede og nussede mig og vi prøvede at snakke lidt sammmen selvom hverken hende eller jeg forstod hvad den anden sagde. Jeg forslog selv at jeg hellere måtte få mit tøj på og afsted og stod ude gaden igen efter 30 min.

Pigen 9/10

Stedet 6/10

Sex 7/10

Jeg kunne godt finde på at besøg hende igen men vil gerne prøve en jeg kan snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bare lidt nysgerrig, hvad tid besøgte du hende??? besøgte hende selv, tirsdag den 4 december. Der havde hun en supergod dag, var meget glad, helt fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring kl 18...hun var skam også i fint humør da jeg var der. Savnede bare lidt mere tilstedeværelse og øjenkontakt men har som sagt også kun prøvet det her 2 gange, det præger mine oplevelser nok også præg af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ahhh så må det være mandag den 3 du var der kl 18 :-) det er lidt svært at skrive en anmeldelse kl 1648 når man først besøger hende kl 18 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var der mellem 13 og 14 ca, så vi fik ikke en svingom i døren ;) dit profilnavn indikerer du er gift, tog du egentlig vielsesringen af, da du besøgte hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...