Hop til indhold
Guest Herskerinden matronen

blev så glad

Recommended Posts

Jeg er jo ny i denne del af verden, men må bare berette... havde en kunde med sindssyg kemi, jeg er fra skilt, da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal der ske noget, og her er jeg så, nyder min lege plads, og elsker det... min kunde kom lidt mut, jeg tænkte åhh bare han ikke er en der er umulig at gøre tilfreds, de findes jo... men nope da vi først kom i gang var der fantastisk kemi og så lækker leg, han strålede da han gik... så bliver man da lidt glad :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at høre beretninger fra den anden side af "skyttegraven" :) mere af det, tak. (altså gode oplevelser til dig, så du har noget at skrive om ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herskerinden matronen skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er jo ny i denne del af verden, men må bare berette... havde en kunde med sindssyg kemi, jeg er fra skilt, da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal der ske noget, og her er jeg så, nyder min lege plads, og elsker det... min kunde kom lidt mut, jeg tænkte åhh bare han ikke er en der er umulig at gøre tilfreds, de findes jo... men nope da vi først kom i gang var der fantastisk kemi og så lækker leg, han strålede da han gik... så bliver man da lidt glad :-)

Man skal aldrig skue hunden på hårene. Der kan sagtens være grunde til dine besøgende er " mutte" eller mindre talende. Alt lige fra generthed - at vedkommende bare ikke ER så talende Måske er han bare et stille gemyt eller ønsker liiige at se dig an. Alt har jo en start mellem 2 mennesker når man ses 1. gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

rigtig, detendte jo som en solstråle... så klager ikke men glædes :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...