Guest Herskerinden matronen Skrevet 2. Maj, 2019 Jeg er jo ny i denne del af verden, men må bare berette... havde en kunde med sindssyg kemi, jeg er fra skilt, da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal der ske noget, og her er jeg så, nyder min lege plads, og elsker det... min kunde kom lidt mut, jeg tænkte åhh bare han ikke er en der er umulig at gøre tilfreds, de findes jo... men nope da vi først kom i gang var der fantastisk kemi og så lækker leg, han strålede da han gik... så bliver man da lidt glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oprørt 156 Skrevet 2. Maj, 2019 Dejligt at høre beretninger fra den anden side af "skyttegraven" mere af det, tak. (altså gode oplevelser til dig, så du har noget at skrive om ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 2. Maj, 2019 Herskerinden matronen skrev, for 52 minutter siden: Jeg er jo ny i denne del af verden, men må bare berette... havde en kunde med sindssyg kemi, jeg er fra skilt, da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal der ske noget, og her er jeg så, nyder min lege plads, og elsker det... min kunde kom lidt mut, jeg tænkte åhh bare han ikke er en der er umulig at gøre tilfreds, de findes jo... men nope da vi først kom i gang var der fantastisk kemi og så lækker leg, han strålede da han gik... så bliver man da lidt glad Man skal aldrig skue hunden på hårene. Der kan sagtens være grunde til dine besøgende er " mutte" eller mindre talende. Alt lige fra generthed - at vedkommende bare ikke ER så talende Måske er han bare et stille gemyt eller ønsker liiige at se dig an. Alt har jo en start mellem 2 mennesker når man ses 1. gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Herskerinden matronen Skrevet 2. Maj, 2019 rigtig, detendte jo som en solstråle... så klager ikke men glædes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 2. Maj, 2019 Herskerinden matronen skrev, for 2 minutter siden: rigtig, detendte jo som en solstråle... så klager ikke men glædes Dejligt det var heller ikke nogen løftet pegefinger - Blot et godt fif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg