Hop til indhold
Exile-63

Tour de moden Pfisse - del 1

Recommended Posts

Jeg har henover et stykke tid haft en Tour de Pfisse – hvor det hovedsageligt var de mere modne gudinder og GFE´s der skulle prøves og jeg vil derfor prøve at give en kort beskrivelse af disse oplevelser.

Nr. 1 var Sanne – som betegner sig som en ”desperat housewife” m.m. og hovedsageligt huserer i Buddinge og Hvidovre.

www.hvidovrepigerne.dk

www.buddingepigerne.dk

Udseende, alder, billeder m.m. : Billederne er ikke helt uptodate, og hendes alder er som beskrevet af andre noget ældre end det oplyste, nemlig 42 år. Til gengæld synes jeg altså personligt at hun både er en flot kvinde, samt har lige præcis det frække glimt i øjet som jeg tænder på. Hendes krop er meget velskabt – gode tunge bryster samt en meget velformet og ikke mindst fast numse.

Så mit besøg hos Buddingepigerne var en succes. Stedet er ganske diskret – og lokalerne gamle men hyggelige. Jeg er en stor nyder af gensidig fransk og dansk – og det var Dagens menu med Sanne. Efter betaling var hun meget hurtigt tilbage og hjalp til med afklædning hvor der var masser af dybe kys og fingre der vandrede på vores kroppe.

Vi lagde os på sengen hvor kysseriet fortsatte – lækkert. Herefter måtte jeg ned og smage hendes blomst – og det blev til en rigtig våd slikketur. Jeg skal ikke sige om det var skuespil eller ej – men hun lød virkelig til at nyde det – og som en anden sømand sejlede jeg rundt i hendes safter. Så blev det min tur – og jeg fik en fantastik guffer hvor jeg hurtigt måtte til at tænke på Selvangivelse, Pensionsopsparing og andet for ikke at komme for hurtigt.

Så var det over til det Danske – og vi afprøvede de gængse stillinger inden det var tid til at komme. Jeg spurgte om jeg måtte komme ud over hendes dejlige bryster – hvilket hun bestemt syntes var en god ide – og hun var flittig til at hjælpe mini-exeliren til at få tømt hver en dråbe ud over hende. Jeg var nødt til at hjælpe med aftørringen for hun havde fået en ganske pæn skylning.

Ingen hastværk med aftørring – tid til lidt nussen – og så nogle dybe kys til afsked.

Skala 1->10

Stedet: 7

Gudindens udseende: 8

Gudindens indlevelse: 9

Akten: 9

GFE: 9

Kommer jeg igen: Det gør jeg helt bestemt. Selvfølgelig er det ofte et spørgsmål om kemi, kemi og kemi – og selv om jeg har læst andre skrive negativt om Sanne – så synes jeg helt klart hun er et endog meget positivt bekendtskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...