Hop til indhold
Carl72

Badoo.com

Recommended Posts

Er der nogen af jer der har kendskab til hjemmesiden badoo.com? Og er det en side i anbefaler hvis man ønsker at møde piger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Ved  en  fejl fik  jeg  oprettet  en  profil derinde  for  mange  år  siden,  der  var  siden  fyldt  med  spam  og  "kvinder" der  skrev  til  mig  at  jeg  var  deres  drømmefyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 15 minutter siden:

@Nemtøs Så du var en eller andens drømmefyr engang... den havde jeg ikke lige set komme :shock:

Jeg  har  været  mange  kvinders  drømmefyr, og  især  hvis  jeg  ville  overføre  xx antal  kr  til   deres  konto. 

Tror  ikke  det  var  mit  maskuline  ydre  de  kvinder  faldt  for 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft en profil der og jeg vender tomlen ned. Virker som om der er mange fake profiler. Jeg blev også kontaktet af masser hvor mach var helt i skoven.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været på badoo i 7-8 år. Den har givet klart mere fisse end Tinder :)

Men længe siden jeg har haft succes nogen af stederne; der er langt mellem snapsene. Med mindre man leder efter en kæreste, så er der muligheder begge steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden:

Der er en masse spam, men også levende kvinder ;) jeg har haft et par dated igennem badoo.

Men syntes dating.dk er meeeeget bedre :)

Havde du en Premium bruger på Badoo og kan det betale sig at have en Premium bruger? Jeg høre i trustpilot, at der bliver trukket penge selvom man har opsagt sin Premium bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Badoo er helt ok, som Tinder også er det. Har haft masser af hits der. 

Jeg betaler altid via Google Play. Så er der aldrig problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...