Carl72 157 Skrevet 1. Maj, 2019 Er der nogen af jer der har kendskab til hjemmesiden badoo.com? Og er det en side i anbefaler hvis man ønsker at møde piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Maj, 2019 Ved en fejl fik jeg oprettet en profil derinde for mange år siden, der var siden fyldt med spam og "kvinder" der skrev til mig at jeg var deres drømmefyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. Maj, 2019 (edited) @Nemtøs Så du var en eller andens drømmefyr engang... den havde jeg ikke lige set komme Redigeret 1. Maj, 2019 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Maj, 2019 AalborgLook skrev, for 15 minutter siden: @Nemtøs Så du var en eller andens drømmefyr engang... den havde jeg ikke lige set komme Jeg har været mange kvinders drømmefyr, og især hvis jeg ville overføre xx antal kr til deres konto. Tror ikke det var mit maskuline ydre de kvinder faldt for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 1. Maj, 2019 Der er en masse spam, men også levende kvinder jeg har haft et par dated igennem badoo. Men syntes dating.dk er meeeeget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. Maj, 2019 Jeg har haft en profil der og jeg vender tomlen ned. Virker som om der er mange fake profiler. Jeg blev også kontaktet af masser hvor mach var helt i skoven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 1. Maj, 2019 Har været på badoo i 7-8 år. Den har givet klart mere fisse end Tinder :) Men længe siden jeg har haft succes nogen af stederne; der er langt mellem snapsene. Med mindre man leder efter en kæreste, så er der muligheder begge steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 1. Maj, 2019 EksilKøbenhavner skrev, for 2 timer siden: Der er en masse spam, men også levende kvinder jeg har haft et par dated igennem badoo. Men syntes dating.dk er meeeeget bedre Havde du en Premium bruger på Badoo og kan det betale sig at have en Premium bruger? Jeg høre i trustpilot, at der bliver trukket penge selvom man har opsagt sin Premium bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borge 34 Skrevet 2. Maj, 2019 Badoo er helt ok, som Tinder også er det. Har haft masser af hits der. Jeg betaler altid via Google Play. Så er der aldrig problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg