Hop til indhold

Nogen der har erfaring med denne godte

Featured Replies

Skrevet

Hvem?

Skulle jeg anbefale en, hvor al liderlighed belønnes, og hvor der er kvindelig orgasmegaranti, så må det være Dalya i Bagsværd. Hun er herinde .....

Redigeret af Borende X

Skrevet

.... Og trods 1955´s sure fjæs vil jeg på det varmeste anbefale Dalya alligevel. Man får ikke større orgasme-oplevevelse andetdsteds.

Skrevet
Borende X skrev, for 22 timer siden:

.... Og trods 1955´s sure fjæs vil jeg på det varmeste anbefale Dalya alligevel. Man får ikke større orgasme-oplevevelse andetdsteds.

Vi befinder os blandt ladyboys / shemales og du finder det betimeligt at henvise til en kvindelig massør fra Bagsværd?? derfor min stille reaktion

Skrevet
1955 skrev, for 24 minutter siden:

Vi befinder os blandt ladyboys / shemales og du finder det betimeligt at henvise til en kvindelig massør fra Bagsværd?? derfor min stille reaktion

Beklager, den havde jeg ikke set. Så forstår jeg bedre. Jeg plejer nemlig at bruge funktionen "ulæst indhold", og her står de enkelte fora/tråde blandet imellem hinanden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.